יצירת קשר

הצטרפות

37

גיטי זייבלד

שלום לכולם

וברוכה הבאה לי :)
האמת שגיליתי לאחרונה את המגירה ודי בטעות… זה קרה כשחיפשתי ברחבי הרשת קולגה ופשוט נפלתי לכאן
זו היתה נפילה מתוקה ומשתלמת במיוחד
בתום תקופה של הצצה מאחורי הקלעים שרה ביקשה ממני לשתף.
וידעתי שזה יקרה אחרי המסע המשותף שלי עם ההשקה למותג האהוב "פליסה".
אז פשוט חיכיתי לו
שיתלבש טוב ויעלה כבר כיתה…
והשלב הזה מרגש מאוד! כי את מיכל פגשתי אי שם בראשית דרכי עם מותג צומח של תלבושת
שהתחיל בסיפור ביתי חמוד שהתפתח למימדים מוסדיים-ארציים שכיום כל מוסד לימודים לבנות במגזר שמכבד את עצמו, עובר דרך 'פליסה'
ומאז אנחנו יחד
צועדות יד ביד מראשית 2016
כשהסטודיו שלנו מלווה אותו עונה אחר עונה ועוקב בסיפוק איך התלבושת נעשית קטנה והגיעה הזמן לקפוץ כיתה :)
וזה קרה ממש עכשיו, בל"ג בעומר האחרון
כש'פליסה' השיקה את חנות הקונספט החדשנית עם 180 מ"ר של תלבושת אחידה לקהל התלמידות שחיכה לה בלי סבלנות…
לכאורה חלק ממכם נתקל בקמפיין או אולי אפילו בחנות עצמה שניצבת בגאון במרכז התוסס של רחוב ירמיהו הירושלמי
ומחכה סופסוף לתת לתלמידות את החוויה החדשה בתלבושת
יצאנו לדרך
האתגר היה מורכב:
תלבושת היא מוצר צריכה בערך מחוייב ונתפסת בעולם התלמידות כמוצר מוכתב וקשוח.
‘פליסה’ הצליחה במשך השנים לשבור את המיתוס מבחינת חווית השירות וההתאמה.
אבל הנתונים החיצוניים לא אפשרו למותג להרגיש ‘חוייה’ ועדיין התלבושת האחידה נשארה לעמוד בפינה :)
מה שקורה עכשיו… שהמותג יוצא לדרך חדשה עם בשורה מרגשת של ‘חוויה חדשה’
האתגר שקיבלנו היה לקחת את ה’תיק של התלבושת’ עם כל מה שהיא כוללת ולהעביר את המותג ובשורת ההתרחבות לרמת חוויה מקסימלית
של שירות, של מרחב, של נגישות, של זמינות, של היצע, של היקף, של דיוק, של התאמה, של נראות, של טוב, של כל מה שבת סמינר (ובית ספר) רוצה למצוא בשבילה בתלבושת האחידה.
הפתרון היווה את הקונספט: חוויה חדשה
והוא ליווה אותנו לאורך בניית המותג והשפת מותג
שלב ראשון רי-ברנדינג (Rebranding) !
הוחלט פה אחד שאם כבר בסימן התחדשות, זו ההזדמנות למיתוג מחודש ונכון לעכשיו שגם המותג יתעדכן ויחדש נראות לקראת ההשקה הגדולה
קונספט ואסטרטגיה כבר יש. הצבעוניות לא יכולה להשתנות מידי, הנראות לא יכולה ללכת רחוק, חייבים לשמר את הקיים
מה כן? בחירת פונט עדכני, רענון צבעוניות ונראות כללית ולנקות, לנקות, לנקות.
בעצם המשימה היא טאץ' טוב ודי,
ודי?
מי יודע, אולי מהתהליך הזה תזרק הזיקה לשפה העיצובית הנרקמת
ניחשתם נכון…זה מה שקרה :)
אז הנה לוח ההשראה למותג המחודש:
והנה התוצאה:
לפני מעשה, לא קלטנו כמה זה קריטי :)
תענוג אמיתי להסתכל עליו לעומת הלוגו הקודם:
שלב שני שפה עיצובית !
המטרה שעומדת לפנינו כעת היא לייצר זהות ויזואלית למותג, באמצעות בניית שפה עיצובית מדוייקת שתרגיש היטב את הערכים של המותג
והיא זו שתלווה אותנו לאורך כל מסלול הקניה בחנות החדשה ובכל הנקשר בחווית המותג במדיות השונות
כדי להחיות ולהקפיץ את המותג הוספנו בורדו שובב שיעצים את החוויה, ירענן את הנראות וירחיק את הכחול-תכלת המשטרתי המלחיץ הזה…
למשהו מזמין וחדש לעולם התלמידות, שבורח כמו תינוק מבית ספר מכל מה שמריח כבד, ורק מחפש קול וכיף
את השפה גזרנו מאייקון שלושת הפסים המזהה של הלוגו ופיתחנו אותו לאייקונים מגוונים ושונים בו כל אחת תוכל למצוא את מה שהיא
הגענו לזה מהנוסחא אליה הגענו במהלך הבריף וסקר השוק:
כל האפשרויות + הטעם שלך = את!
לוח ההשראה לשפה העיצובית הוא סיפור בפני עצמו…
בקצרצרה אשתף אתכם שהוא מורכב מלוח ההשראה של העיצוב-פנים ומחנויות אופנה מובילות
החלטה אסטרטגית שהובילה אותנו במהלך בניית השפה היתה הקונספט של זוויות מעוגלות וקצוות רכים לאורך כל החומרים
שזה אומר גם האלמנטים שירכיבו את השפה המיתוגית, גם החומרים וההדפסות, הכרטיסים והשילוטים – הכל עם זוויות מעוגלות
ככה הצלחנו להמיר את המוצר הקשוח והכבד למקום של חוויה זורמת ואפילו כייפית
היה לי ברור שהשפה העיצובית חייבת לזרום מושלם עם כל המארג הכולל של החנות
גילוי נאות, במהלך התהליך היתה זליגה של עיצוב פנים והום סטיילינג…
מוזמנים להציץ ללוח ההשראה של שפת המותג:
המאמץ היה שווה וזה מה שקיבלנו:
בשבילי לפצח שפה עיצובית בפרוייקט בהיקף כזה, זו פריצת דרך אדירה ומהרגע הזה השמים הם הגבול
השפה משליכה ומשלימה את עצמה עם כל תוצר שמצטרף לשורת המוצרים המרגשים שמתרקמים לנו בשטח, ממש יש מאין :)
חומרי הניירת על סוגיהם משרדי, פורמלי, מכירתי, ועוד . זו יחידה בפני עצמה והם הגרעין שנכון להתחיל להתפתח איתו ומהם לצאת לחומרים המורכבים יותר
במקום לדבר הרבה, מוזמנים להציץ:

לאחר מעשה לא רואים, אבל השקית היתה פרוייקט :)
יחס בוטיק מיוחד קיבל הכרטיס מועדון, בחרנו עבורו את השם 'פליסה קארד'
הלוג שבנינו עבורו מורכב כמובן מפונט הכותרות של מותג ועם אייקונים מהשפה…
הוא זורם היטב עם השפה אבל נתנו לו בידול משמעותי זאת כדי להנגיש את המחירון באופן הכי חוויתי וקליט ללקוחות במסלול הקניה
ההחלטה היתה שהרקע שלו ורק שלו הוא הבורדו של שפת המותג
הצבעוניות מתבטאת בכל מעטפת הפליסה קארד: בכרטיס כמובן, בבלאנק, בשילוטי ההנחות, במוצרי המידע שלו
ובכל השילוטים והמחירונים שפרוסים ברחבי החנות, הבורדו שייך לפליסה קארד:

מכאן היה קל וטוב להתקדם למיצוב ולמיתוג של החנות עצמה
שימו לב שהריהוט נבחר בכפוף לשפה ועם ההחלטה האסטרטגית של הזוויות המעוגלות באשר יהיה, הדלפק הצליח להגיע עם זה רחוק:

בפרונט של החנות מול הכניסה, צופה לרחוב קיר הקשתות:
ככה נולדו השילוטים:
ועד לפרטים הקטנטנים:
יצאנו מהניילונים וזה כבר לא חסוי, יוצאים עם קמפיין חשיפה:
זהו! גם מסע ארוך מאוד בסוף נגמר (איזה נס…) והכי מרגש וכיף היה לארגן את החומרים להשקה עצמה, זה כבר הלביש חגיגה אמיתית:
תודה לכם שהייתם איתי עד כאן
מחכה מאוד לפגוש בשיתופים הבאים
בינתיים קיבלתם סיור מודרך אז כולכם מוזמנים לפליסה, זה יציף לכם איך אנחנו קנינו תלבושת :)

המגירה זום

הנה כל הפרטים על הקורס שמציע גם לך להגיע לתובנות וראש אחר, תהליכי מחקר שיובילו אותך גבוה והלאה.

בפוסט הזה תראי גם שיתוף בתהליך למידה מקסים עם תוצר מרגש ששיתפה נעם, משתתפת בקורס הקודם של קרן.

* מחיר השקה מיוחד עד ליום חמישי כ"ו סיון *

 

 

לחצי כאן למעבר לתשלום

 

את קרן – דוסה אני לא צריכה להציג ואולי כן?!
קרן היא אחת הנשים הכי שמחות שפגשתי, כולה אהבת אדם וכל אשר בו.
המקום הכל כך לא יומרני שלה, פשטות וצניעות מקצועית.
ואולי גם השוני שלו על פני כל מפת האינפלציה הדוהרת של הקורסים בכל פינה,
גרמו לי לרצות לארח אותה לחיבור שהוא מעבר לסדנה.
למשהו שיהווה תהליך, עומק וחיבור.
אז הנה זה כאן.
בחרנו בקונספט של מיני קורס-
חמישה מפגשים, במינון מדיוק לא ארוך מידי וגם לא אקספרס.
על רצף של זמן מתאים במיוחד, כך נולד קורס 'כלים במגירה'.
עושה לך כלים.
במפגשים קרן תחשוף אותנו לתהליכי עבודה שלה
טכניקות וכיווני חשיבה, פרוק תהליכים,
הרבה שיח על ההתמודדות שלכן בעבודות ספציפיות בשוטף,
ע"מ לשכלל ולהוציא אתכן טובות יותר.


הקורס נפתח בר"ח תמוז, למשך חמישה מפגשים.
בכל יום ג' בשבוע בין השעות 10:00-12:00 בבוקר.

שעתיים בהם תפני לעצמך בתוך כל עומק העבודה, מרחב אישי לצמיחה.
אני לא רואה עומס כעילה לכך שלא תפרגני אותו לעצמך. אני הצלחתי לעשות את זה, בטוחה שגם את.

ההשתתפות בקורס היא מול תהליך קבלה קצר
בו את מתבקשת לשלוח לכאן שלש עבודות שאת גאה בהן +
משפט קצר על עצמך באקט המקצועי וזהו.
חייבת את זה למעצבת שבך.

אז במה יעסוק הקורס?

 

מאמינה שתרצי לראות שיתוף כתוצר ישיר מהקורס הקודם של קרן, אז הנה:

ההתענינות הרבה שלכם בקורס 'כלים במגירה'. הביא אותי לתת לכן כאן שיתוף מתוך הקורס שקרן העבירה בחורף האחרון, אני גם הייתי שם, היה מרתק והחלטתי שאני חייבת לתת במה לאישיות מקצועית כזו גם במגירה. לקורס במינון מדויק שיתן לו תופסת הבנה ודיוק בעיצוב.

במגירה 23 תוכלו לפגוש גם שיתוף של דוסה שגרר הדים רבים ופניות באישי, לפגוש אותה בגובה העיניים, ללמוד.

מארחת כאן את נעם שרף, בוגרת קורס 'כלים'.
נעים מאד להתארח כאן, נעם שרף בעלת סטודיו בנעם לעיצוב גרפי גרה כיום בפסגות. נולדתי בבית אל וגדלתי בישוב גבעת הראל. הצטרפתי לקורס של קרן 'עושה כלים' בחורף האחרון, ההשפעה שלו היתה ישירה עלי ממש, הרגשתי שאני יכולה להגיע לתוצרים ברמה אחרת ולתפוס ראש וכיוון עם הרבה יותר אומץ, עם הרבה יותר יכולות. 

כשקרן פרסמה על התערוכה שהיא אוצרת התרגשתי, היה ברור לי שאני חייבת להגיש משהו לתערוכה שמדברת על חלק משמעותי ממני. כשגדלים במתח תמידי בנושא הנפיץ, לא שייך להיות מנותקים מהמושג שמאל_ימין. 

זה חלק מהנוף והווי החיים. בנוגע לבטחוננו האישי ולרצון המתמיד בשלום, שמבחינתי מבטא מצב של ביטחון ושקט. בנסיעה חזרה הביתה מאחד המפגשים הפיזים שהיו לנו בקורס, עלתה לי לראש הברקה מילולית למושג 'די לכיבוש' במשחק מילים 'די לכיבוס' הנותן תובנה אחרת לכיבוש, כך עובד העולם, נלחמים כובשים ומנצחים והנחלה הופכת להיות של המנצח. המחשבות המשיכו לרוץ והגעתי לעוד מילים בין שמאל ימין: נחלה, כיבוש ושלום. מילים שלתפיסתי שעושים להן 'כיבוס' ומשתמשים בהן בצורה שהיא לא מדויקת ומעוותת את המציאות. הגעתי ללוגו. שמחק טיפוגרפי שמבטא את המראה שצריך לשים מול התובנות והמסקנות.

 

 

השלב הבא היה לבדוק מה המשמעות המילולית של המילים האלה במילון

"שָׁלוֹם : שלווה נפשית | מצב בין מדינות שאינן נלחמות זו בזו או בין בני אדם שאינם שונאים זה את זה | הסכם של סוף מצב מלחמה בין מדינות (הכולל בדרך כלל נכונות לשיתוף פעולה) | אידֵיאל של הרמוניה חברתית.

החיפוש הזה הביא אותי לשאלת המחקר: 

מהו 'השלום האמיתי' שכולנו כל כך מיחלים לו? איך הוא אמור להראות? 

החלטתי לבדוק מה חושבים המתנגדים לתפיסת עולמי. נכנסתי לאתר של שלום עכשיו על מנת להבין כיצד הם מגדירים את המושג שלום.

לתפיסתם – "השקעה בהסכמי השלום הם שמבססים את הביטחון ולא השקעה בביטחון תביא את השלום. שלום עכשיו היא תנועה של אזרחים ישראלים הרואים בהשגת השלום, הפשרה, והפיוס עם העם הפלסטיני ועם מדינות ערב ערובה הכרחית לעתידה, ביטחונה ואופייה של מדינת ישראל" (מתוך אתר שלום עכשיו).

תהליך המחקר עלה שלב ולאחר שאספתי את תובנות הבסיס. פתחתי תנ"ך, להתחבר למקור העליון וללמוד מריבונו של עולם מהו השלום המיוחל ומהן האמירות של חז"ל בנוגע לשלום. התמקדתי בשלושה פסוקים ובשלושה ממפרשי התורה הקד' : אור החיים, אבן עזרא, וספורנו המדברים על מהות השלום בפן אחר לשלום המיוחל. בחרתי להתבטא בסדרת כרזות על מנת לתת לכל כל פסוק את הבמה המלאה, ליצור חיבור בין כולם בעזרת העיצוב. הייתי אחרי תובנות עמוקות בקורס 'כלים' שהובילו אותי למסקנה על חשיבות הגריד העיצובי והשימוש בו. חיפשתי השראות לגריד שיעזור לי להתמקם 

התישבתי לשלב של שרטוט סקיצה ביד, רק שם מתגלות תובנות מהירות תפיסה, הדף חלק, הכל פתוח ואפשרי.

במקביל חיפשתי אלמנט גרפי נוסף שיתן מימד של עומק לפרוש על הפסוק. עלתה לי מחשבה ללכת על תמונות מנופי הארץ, אבל פסלתי אותה.

 

 חשבתי על מישור נוסף –

 

לאחר נסיונות רבים הגעתי להבנה  שצריך אלמנט אחד מאויר, לכל פסוק. האלמנטים שנבחרו היו בזיקה ישירה לתוצאות המחקר:

לב – מסמל גוף אחד עם לב אחד. גם אם אנחנו חושבים אחרת אחרי הכל אנחנו לב אחד.

ענף השקד- שקד פורח, הרומז על מטה אהרון, אהרון רודף שלום.

טבעות גזע – המסמלות את החיים הסופיים ומצד שני את הנצח שנוצר בחיבור לעץ החיים, ובחיבור לעץ הדורות של עם ישראל. 

לאחר מציאת האלמנטים המדויקים בניתי את הגריד. היתה לי תבנית. היו לי חומרים ליצוק לתוכה ומצאתי פתרונות טיפוגרפים חדשים ומעניינים בזכות הכלים המדויקים שקיבלתי בקורס. דווקא מתוך הגריד הקיים  נמצא ההבדל בין תוצאה טובה לתוצאה מעולה.

 

 

ברגע שפיצחתי את הגריד וזה לקח זמן כמובן, הכל היה מנוח במקום והגעתי לתוצאה הסופית.

תודה על הבמה, לפתוח מגירה.

***

כמה נקודות לדיוק:
*מגבילות את מספר המשתתפות.
*לא ניתן יהיה לרכוש הקלטות ללא השתתפות בקורס.
תרצי לשמוע עוד פרטים? אני כאן.

פתחי את המגירה, הכלים מחכים לך.

מעצבות מעצבות

על המעצבות המעצבות כבר סיפרתי כאן?

קבוצת מעצבות_בוגרות שלי על רצף השנים והתוכן שלמדו אצלי במקומות שונים. יחד אנחנו מגיעות לעשות טוב לעולם וגם לנו, על הדרך.

כשפנו אלי מאחת ממחלקות בית החולים שערי צדק בבקשה לעצב לוגו למיזם חווית מטופל במחלקה, מיד ידעתי שיהיה כאן חיבור. תרומה לקהילה. הרצון של כולן להתקדם ולהיות מאותגרות הפך את הזירה הזו למשמעותית מאד.

ה_דבר שהקפיץ כאן לכולן את הרצון להשתתף, היתה ההתמודדות הלא מאד שכיחה בלוגו תלת לשוני. בשביל להבין קצת יותר את הזירה, משהי מצאה כתבה מעולה שמחדדת את ההבדלים ונותנת תובנות, משהי נוספת העלתה  ההרצאה הזו, לחקור ולהבין את המקום שמעולם לא התמודדו בו. תחכימו גם אתם.

הנה תגובה של אחת מהמעצבות: "פעם ראשונה שאני עובדת עם מערכת של 3 שפות, זה מאתגר ממש! כיף שיש הזדמנות להשתפשף, מנסה להתאים פונטים… במקום לעשות דברים דחופים ללקוחה"

נכנסו לאתגר בכל הכח, דיונים, סקיצות בשיתוף וחו"ד ואלו התוצרים והתוצאות שהתקבלו, תראו בעצמכן.

 

#1

בלוגו זה רציתי להמחיש את חווית המטופל- כאדם. יש לפנינו מטופל, כשלפני הכל הוא אדם- לעיתים נשוי, אב למשפחה שדואגת לו, הוא אדם משכיל, מבין ענין, עם רצונות, כאבים, רגשות ותחושות. כרגע במצבו הוא נזקק, חלש ותלוי בצוות המטפל בו, צוות מסור, אכפתי ומקצועי- שרואה אותך!! הדמות שיצרתי בלוגו מבטאת בצורה ויזואלית ברורה את האדם העומד לפנינו, באמירה ברורה- רואים אותך.

כחול- צבעי הסמל הזכירים של בית החולים, גווני כחול המשדרים אמון, רוגע ונותנים תחושת ביטחון החשובה כ”כ למטופלים.
ורוד עז- מסמל חדשנות, שובבות ונותן תקווה לריפוי ועתיד טוב.

#2

מגן דוד – סמל הרפואה לב – אהבה, רגש וקרבה שני הסמלים המוכרים הופכים לאחד חזק ומאוחד

 

#3

בלוגו רציתי להעביר תחושה של סדר ורשמיות לצד משהו חדשני, פורץ ורענן. ה"חיצים" מעבירים את המסר של ה"רואים" בנוסף, מסבים תשומת לב. בחרתי להשאיר את המילים שלמות ולתת לכל שפה שורה. זאת ע"מ לתת סדר ובהירות (בהתחשב בקהל היעד שברובו מבוגר).

צבעוניות: כחול- עוצמה, מקצועיות, רשמיות תכלת: אופטימיות, רוגע. ירוק/ טורקיז: רעננות, עוצמה, חדשנות.

#4

הלוגו מורכב מחלקים היוצרים את השלם. בחרתי לסמל את הרעיון בו למרות שכל חלק נראה קטן הוא משמעותי ונראה. זה השדר שרציתי להעביר: כל מטופל חשוב וייחודי.
הרעיון העיצובי נוגע בקונספט של חרוזי גיהוץ שהופכים לחלק שלם מיחידות רבות. כך גם המטופלים – ע"י חום ואהבה מתחברים כולנו לחלק אחד.

#5

בחרתי ליצור בלוגו סמליל של לב הנוצר מאיש. ניתן לראות בזה גם סימון של וי. כאשר רואים את האיש, את הלב שבו, מגיעה ההצלחה.

#6

בחרתי ליצור טיפוגרפיה מעניינת בכל אחת מהשפות, מצאתי מקום בו אוכל להכניס את החיוך והקריצה. הפונט משדר קלילות ושמחה, כדי להשפיע אור וחיוך במחלקה. בלוגו מורגשת בצורה חזקה  החשיבה והראיה של כל מטופל בתור אדם יחודי ולא עוד אחד מ….

 

#7

בלוגו זה נתתי ביטוי לערכים משמעותיים המלווים את הטיפול ונותנים למטופל את התחושה של רואים אותך. בצבעונית אופטימית ורגועה, שימוש בסמלים מוכרים וטיפוגרפיה מאורגנת ונקיה- הגעתי ללוגו קליט, זכיר ועם מסר ברור.

 

#8

הלוגו בנוי מידיים המחזיקות כדור בצורת לב, סגנון העיצוב של הלוגו חופשי_שירבוטי כדי לבטא את שימת הלב האישית לכל מטופל.
הצבע מורכב ממעבר צבעים רך ונעים המכיל -כחול צבע הלוגו של בי"ח שערי צדק, ירוק צבע של רפואה והתחדשות, השדר הכללי הוא של הכלה, שימת לב אמינות ומקצועיות.

ערכנו הכל לפרזנטציה מאורגנת ושלחנו בלב נרגש, רואים אותנו.

לוגו #7 נבחר, מזל טוב, יש לוגו.

כעת התחלנו לדייק מול הצרכים המדויקים של המחלקה, צורך לחליף את הספרה 3 בספרה הקשורה למחלקה (1/א ).

בשלב הבא התבקש למקם חלק מלוגו בית החולים, במקום הספרה, לחיבור חזק.

תצוגת רושם ללקוח. יש לוגו.

 

היה מדהים לעבור חויה כזו, עם טעם אמיתי של נתינה ותרומה. תודות לכל השותפות.

אנחנו כבר בשני האתגרים הבאים :)

16 תגובות

  1. וואו מדליה
    אחד הדברים היותר מגניבים שראיתי….
    הלוק העדכני והמהמם שיצרת לכל החנות
    והיא מבוססת בעצם רק על הלוגו!
    זה פשוט גאונות!

  2. אליפות הלוגואים בשלוש שפות!!!! לעבור עליהם שוב אחד אחד ולהתעמק אחד אחד כולם מיוחדים ומלמדים!
    תודה!

  3. חח
    לאה מוזמנת לחווית קניה
    רק תכבסי לפי ההוראות 🙂
    יואו תודה
    פרגון מדהים!
    מדהימות

  4. תודה שרה על ההשקעות במגירה ממש חוויה לקרוא מחכים ומפתח

  5. וואו!! וואו!!! איזה מיתוג!!
    איזו שפה!! מדהים שכמעט כל החנות זה רק המיתוג בערך!!
    הפכת חלל פשוט לחלל שמדבר!!
    והלוגו עדכני מודרני ופשוט פשוט יפה!!!
    בקיצור בא לי למדוד חצאית לקנות ולכבס…

  6. תודה!
    פידבקים מחממים..
    השיתוף הזה הוא דלק אחרי כאלה תהליכים 🙂

  7. העמוד של המיני קורס עם דוסה לא קיים.
    איך אפשר לשמוע עוד פרטים?

    1. כנסי מכאן ישירות.
      בכל מקרה כשנכנסים למגירה עצמה את רואה את זה מיד אחרי השיתוף הראשון.
      סורי על הטעות, אסדר בהקדם ואשלח שוב מחר.

  8. וואו כל כך מעשיר ומחכים
    מדהים איך אפשר לקחת משהו שהוא כביכול בנאלי – תלבושת – ולעשות אותו ככ יפה מושך ומעניין.

    והלוגואים ב 3 שפות ככ מרתקים ומיוחדים, לעבור עליהם שוב אחד אחד ולהתעמק

    תודה שרה על מגירה מעשירה ומושקעת! ❤

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגירה החודשית

הרשמה לקבלת 'המגירה'

נשמח לשמוע אותך
מה השאלה?

נשמח למשוב

מה דעתך על האתר?

אודות
המיזם

'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.

אידיאלים ומטרות

* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.

צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.

פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית