23

חודש שנשמע ונתבשר בו בשורות טובות.  ניוז ערני הוא הדבר הבא שיהיה כאן. ואיך תרגישו את זה? אשתדל לסקור מידי פעם עידכונים חמים בעיצוב. כפי שכולנו יודעים הדברים חמים ובועטים, השינויים מתרחשים כל העת וצפים על פני השטח, רק צריך למצוא.

אז הפעם בהתאם לתקופה, ההתיחסות הרבה היא על תחילת השנה האזרחית. המומנט הזה מייצר הרבה חשיבה על מה שהיה ועל מה שיהיה, לקחתי לדרך>>

צבע– צבע Pantone, מאמינה שכולכם כבר התעדכנתם.

באותו בוקר בו שחררתי את המגירה, כבר ראיתי את העידכון המרגש, ענין של מומנט, תזמון וס"ד. Very Peri הוא הצבע שנבחר ולראשונה, לא מתוך הקטלוג עצמו, אלא כצבע ייעודי לפעימה הזו. כאן תוכלו לקרוא ולהעמיק בעצם הבחירה הזו. ועל הדרך גם לראות את ההרמוניות המוצעות לשילובים, אחד אחד.

והנה הוא בעיצובים בפעולה: (Dribbble)

באימג' הבא יש ביטוי יפה להמחשת התחלפות הצבעים בהתאם לשנה הנכנסת.

טיפוגרפיה – ולא, אין לי ברטר עם אאא, אבל הניוז הזה שלהם, ממש שווה קריאה. באחת המגירות הקרובות אתן הצצה לכמה מיתוגים שעיצבתי לאחרונה שעונים לניתוח המדויק שלהם. שווה קריאה.

צורה – משחקי ענין בספרות המרכיבות את שם השנה, אפשר לראות את זה כטיפוגרפיה מספרית, אבל במקום הזה המלל כבר הופך לצורה והעין צופה בעיצוב בנקודת ענין של אלמנטים. (behance).

אז מה במגירה?

תכירו את  קרן טייב, סטודיו דוסה, עבודות בליטוש וגימור של המקומות ה_גדולים, תודה קרן על ההרתמות, ההתלהבות והזיק בעיניים, מאמינה שנפגש איתך עוד. פערי אויש, מחכימה אותנו בתהליך עיצוב הספר שלה, לא עוד עבודת מיתוג, אלא פרויקט אישי, אמיתי, הוי כמה שזה מדהים, מאחלת לכולם פרויקטים אישיים, השמיים הם הגבול שם. אפרת הכהן עדני, נותנת חשיפה מלאה לכל תהליך הקמפיין החסד ההתנדבותי שלה, בטוחה שנתקלתם בו, עכשיו תבינו ממש איך זה עבד.

מה עוד? מתחילה לתכנן סדנאות מקצוע עם האנשים שביקשתם, כמו גילי כהן, אביעד בן סימון והיד נטויה, תפנו את הלו"ז, בקרוב ממש.  ומה עוד? 'המגירה' היא מיזם מדהים שאדוות התהודה שלה רחבות ורחוקות מאיפה שרק אפשר לדמיין,  אז אם יש לכם תהליך מלמד, מחכים ומקצועי, מוזמנים לפנות אלי ישירות ולבדוק היתכנות להשתבץ כאן גם :)

 

קרן טייב

נעים מאוד,
אני קרן טייב,
בעברי ארט דייקטור במשרדי פרסום גדולים, עד שלבסוף חזרתי בתשובה וכל השאר היסטוריה.
את השם של הסטודיו נתנו לי חבריי מהעבר כשהתחילו לכנות אותי ככה, חצי בהומור חצי בחרדה לגבי מצבי :) וכשפתחתי את הסטודיו שלי, ועוד לא ידעתי אם הוא נועד להצלחה או לכישלון
אז קראתי לעצמי דוסה, בחרתי לא להשתמש בשמי הפרטי שם, קל יותר להתחבא מאחורי שם. ובסוף דוסה – הפך להיות מה שהוא היום, ב״ה – חלום.
אני חושבת שידענו די מההתחלה שלא ניקח את המכרז הזה, התאהבנו ברעיון, אז הלכנו על זה בכל זאת: ברעיון שנשתתף במכרז כזה מול משרדי פרסום גדולים,  ברעיון של hey, על אף שזה לא ישב על הבריף, שבכלל ביקש שם בעברית וברעיון של התנסות בבניית מצגת בסדר גודל כזה.
hey כפנייה אישית, כהנעה לפעולה! כל הקריאטיב ישב על השם. רצינו לשדר קהילתיות וחמימות – יחד עוצמה וכוח ודבר גדול.
המיוחד בפרוייקט הזה, שהוא לא כמו עוד פרוייקט, הוא ייחודי מסוגו בגלל שזו היא הקמה של שכונה שלמה יחד כמו ״בצוותא״, בחריש. לכן ידענו שזה צריכה להיות מילה אחת, וכמו פרוייקט yoo  כמו שיש חברות גדולות שמספקות בהברה אחת hey! הרגיש כמו שחקן נוסף במגרש הזה וגם – זה היה קל יותר בפנייה לתושבי חוץ.
מעבר לזה, שהיה לנו חשוב להראות איך הכל מתחיל ונגמר בלוגו כשיש שם טוב, ולוגו טוב הקריאטיב נשפך ממנו כמו מים. את כל המצגת העמדנו בשבועיים, כולל כל המודעות וההנפשה של הלוגו מרגע שידענו איך נקרא לשכונה – הכל פשוט קרה.
וזה משהו מרתק בתהליך, להרגיש כמו פסל- לגלף מתוך הלוגו את הקמפיין כולו. מזמינה אתכם לצפות בפרזנטציה המלאה, היא כבר מספרת הכל.

והנה לכם ספר המותג, כמעט ממש כולו, מאמינה שיתן לכם ערך רב.
לוגו מבוסס גריד
דיוקים ומידות.

ויזואלציה מלאה של כל מרכיבי הלוגו.

שפה, ביטוי והמחשה של הטופוגרפיה המדהימה של הסביבה, עלינו על זה כמוטיב של אוירה.

פונטים, כמובן.

פלטת צבעים לקמפיין (בעברית).

ניירת ומה שהיא כוללת.

עוד פיתוח בשפה.

איזה יופי השפה הזו עובדת, כל כך הרבה אפשרויות עיצוב. לפסל, כבר אמרתי.

פלטת צבעים לקמפיין באנגלית

אז מה למדנו?
בקטע טוב:
* פעם ראשונה בסטודיו שיצא לנו לייצר נפח שלך מצגת וספר מותג שלא היה מבייש משרד פרסום, מה שהייתי עושה שנים במשרדים, סופכל סוף בא לידי ביטוי תחת השם של הסטודיו שלי, וזה הרגיש נפלא.
* עמדתי פעם ראשונה כעצמאית לדבר מול קהל שמורכב ממנהלים גדולים, פמלייה בסדר גודל של 8-9 אנשים והמינגלינג עצמו היה משמעותי
* עבודת צוות – השלם עולה על סך חלקיו, כל אחד עושה מה שהוא הכי טוב בו
* לקרוא בריף! (אם אתם בענין ורוצים לראות את הבריף שלחו אלי מייל באישי otiyotplus@gmail.com ).
* להנות מהדרך ולא לחכות להגיע כל הזמן.
בקטע פחות טוב אבל עדיין חשוב:
* אם כתוב בבריף שם בעברית, אז גם אם חשבנו אחרת, גילינו שלא כדאי לנסות לשכנע את הלקוח. לסמוך על זה שהוא יודע יותר טוב מה הוא רוצה.
* לא כדאי לבוא רק עם רעיון אחד – לא משנה כמה מאמינים בו. ולו רק בשביל לתת לקוח תחושה של ״בחירה״
*  לשמור על מסגרת שעות למען פרוייקט, ולא לחרוג. יש לנו נטייה להתאהב עד שנרצה להתנדב. למצוא את המקום הבריא בין השניים.

אז לא לקחנו…..  אוף. אבל מה כן יצא לנו מזה?
נסיון. רצינו מאוד להיכנס לעולם הנדל״ן, אבל אין לנו פרוייקט להציג. פעם הבאה שמישהו יחפש סטודיו למיתוג נדל״ן  –  יש לנו יופי של דבר להציע לו. ו hey – זה לא לקח, אז אם הוא ירצה, הוא יוכל  להשתמש בזה כמו שזה :)
מאמינה מאוד שסקיצות, הן לא סתם. זה כמו זיווג. ואין לך סקיצה שאין לה שעה.
קרן
כאן תוכלו לראות מה אנחנו עושים ומה חדש,מוזמנים.

פערי אויש

פרולוג:

היות שאת הספר הזה הוצאתי בעצמי לעצמי, אין לי דד ליין ודחיפה שמניעה אותנו לפעולה של עשיה והספקים כולל עקיפת המחסומים שבדרך. הדחף הוא פנימי בלבד.  על הספר הזה חלמתי שנים, כתבתי את התחלתו עשרות פעמים, התלבטתי ושיניתי את התוכניות ללא הרף, ככל שעבר הזמן, התעצם בי התסכול על חוסר הביצוע, התהליך היה מרתק ומעצים, ואחד הפרמטרים העיקריים שהיו בשבילי תקרת זכוכית אותה פרצתי היה הרצון החד משמעי שהספר יחדש לא רק בתוכן גם בצורת ההגשה.

הקדמה:

עיניים לעסק. ספר שכתבתי יחד עם בעלי – שותפי בעבודה (אני עושה את האסטרטגיה והעיצוב, והוא על הקופי והקריאיטיב) אני מעלה לכאן את החלק האומנותי והחזותי בתהליך המתבטא בקונספט של ספר ובהשה העיצובית שלו קישור לעמוד המכירה של הספר (עם תגובות הקוראים)

הפרויקט:

הפרויקט יפורט בשלבים הבאים:

  1. הקונספט

  2. השפה העיצובית

  3. התגובות בשטח

 

על הספר עיניים לעסק

הרחבה: המטרה של הספר היא לתת כלים לקורא, שרוצה לבנות מותג מושך עיניים, האמירה ההומוריסטית היא חמסה, בלי עין הרע. הקונפסט העיצובי, החמסה מאופיינת בדרך כלל עם מוטיבים מזרחיים ועיטורים לרוב, כאן הנראות יעוצב בסגנון המנימלסיטי שלי עם קריצה נועזת חמסאית.

תהליך העבודה

לקחתי את החמסה לכיוון מעניין של המשלות ודימויים. העיצובים שלי ובכללם המותגים שלי,  מתאפיינים בסגנון  באוהאוס נקי, פשטני, מנימליסטי, צורני, בשילוב אמירה נועזת פורצת, היה לי חשוב לשדר זאת גם בעיצוב החזותי של הספר. כשנגשתי לעבודה, שמתי לב שהחמסה, כאלמנט עיצובי, מגיע בדרך כלל עמוס בעיטורים ומשמש כאביזר לקישוט הבית או תליון לשרששר נאה, המוטיבים הבולטים בדגמי החמסות הן עיטורים ושילובים של טקסטורות וטקסטים כמו איחולים וברכות.

כך שהקל היה לי להבין שההבטחה בחמסה שלי תהיה האמירה של בעלי העסקים מאחלים לעצמם. את האיחולים ליקטתי מתוך תגובות של לקוחות על סדרת מסרים ששלחתי להם, בו התבקשו לספר על האתגר שלהם בעסק.

תהליך העיצוב של הכריכה

תחושתי היתה של צעד קדימה ושניים אחור.. אך באמת שזה יהיה קדימה אחורה ושוב קדימה, כך שבסופו של דבר, הכיוון הוא קדימה, מה שרציתי להדגיש כאן, שזה טבעי החלק של ללכת אחורה, לבדוק שוב, האם הדרך האחרונה שעשינו נכונה או שנלך שוב טיפ אחורה ומשם נצעד קדימה לכיוון המדויק יותר…

צעד ראשון: היה חשוב לי שהכריכה תהיה מושקעת וללא קיצורי דרך. עיצבתי חמסה, שלחתי לגלופה, יצרנו מבלט מצופה זהב. והופ זה היה מושלם

ועוד צעד: כעת עברנו סדרת צילומים, מכל זוית ותאורה. במטרה להגיע לתוצאה מחמיאה ביותר

והופ! אחורה. הבנתי שחבל על תהליך הגלופה, והצילומים, החלטתי שחשוב לי לשמור על עיצוב מינימליסטי נקי, ויתרתי על ההשקעה, הכנסתי את הקובץ שהורדתי לגלופה כדי שההדפסה נעשה ממנו הטבעת זהב

צבעים וסגנון עיצוב

גולד רוז (זהב אדום) לתוספת טון יוקרתי בזווית חדשנית כתום – צבע וקטור של גולד רוז, צבע המותג שלי (שזז מהאדום שהיה לי בעבר) אפור, לתוספת טון קונטרסטי ושקול לכתום הגזעי

מאפייני העיצוב

-איורים אינפוגרפיים ממשפחת החמסה, עין, יד וכד׳

-מלל קוץ + חץ סגנון כתב יד

-שימוש בשפה ובעיצוב של עין, ראיה וכד׳ (שם ספר- עיניים לעסק)

-עמודי צבע להספקה מרעננת עם קריצות נועזות

עימוד הטקסט

ההחלטה על עימוד הטקסט תקבלה במטרה להנגיש חומר ויזואלי באופן ובשפה שלא רק ידבר את התוכן, אלא גם ישדר אותו, חקרתי את נושא הטיפוגרפיה במלל רץ, ואחד הגילויים שלי היו בדיוורים במיילים, בניוזלטר במבנה של שורות קצרות, כשניכר שיש חצי עמוד ריק, מוביל לקצב קריאה מהיר החלטתי שמה שטוב שם יכול לעבוד עוד יותר טוב בספר אמיתי. כן, הייתי צריכה אומץ, זה שונה  מהמקובל, ויתכן שלא כולם יאהבו זאת, (כמו כל דבר נועז) שזה בדיוק הסיכוי לתפוס את העין והלב.

סגנון קופי

עוד משהו שפחות קשור לעיצוב, יותר לקופי כל הספר כתוב במבנה אישי, שגם כר וגם נקרא קוראים אותו כאחד, ע״י שימוש בכמה טריקים כמו: שלך. עבורך.. ועוד. לא המקום כאן להרחיב. וגם הם אחראים לתוצאה שאנשים קוראים את הספר במהירות ובזרימה.

התגובות

התגובות היו מחממות את הלב, מביך אותי לעלות אותם, בחרתי את הכמה שהתייחסו לצורניות ולחוויה שהוא העביר, וגם צמצמתי אותם:

הספר מתאים להיפראקטיבים,… יש לי ש״ב… כאשר תקום מן הספר (טובה גפנר)

השעה 1 בלילה, אני בעמוד 180, לא יכול להוריד את הספר אם לא המחשבה על יום עמוס מחר… מרתק, קולח, נעים למראה וכיף (משה ליברמן)

אמנות גם מבחינה חזותית וגם בתוכן (אסתי לוין)

אפרת הכהן עדני

היי, אפרת הכהן עדני או EPaP זה היינו הך בתחומים של עיצוב.

וואי, כיף לחזור לפה. מרגיש חמים ומוכר :) כיף שהמגירה חזרה, מבין כל הניוזלטרים בתחומי העיצוב, היא היחידה המציגה תהליכים. לאחרונה גיליתי שתהליכים זה משהו חשוב. לא שלפני כן לא ידעתי, רק שנחתה בי ההבנה עד כמה צריך להתייחס לתהליכים ולמסעות שאנחנו עוברים בחיים האישיים והמקצועיים. להבין שהתחלנו מנקודת מוצא מסויימת ודברים קרו בדרך, מכוח המציאותסוף שנת כספים זו הזדמנות מצויינת להתסכל אחורנית, לסכם התחלהחלום/מטרהאיפה אנחנו בדרך. והכי חשוב להסיק מסקנות ולהתאים את היעדים והמטרות לאדם שגדלנו להיות. לעדכן חלומות, כך אני קוראת לזה :).

אני חלק מקבוצת קולגות מקומית שנפגשות סלונית בפורמט חודשי ניסיוני, ומדברות על דברים כאלו בקול. יש אוכל, נושא וכמובן מצגת מעוצבת. מדהים לראות איך 2 מפגשים כבר יצרו בוסט ותנופה: מעצבות שחושבות על מיקוד, אחרות שמציבות מטרות מדידות, מקבלות רוח גבית ועידוד מנטלי להוציא לפועל תוכניות מגירה ;)

חלק נכבד מהתקדמות הוא להציץ אחורנית ולמדוד הספקים. (אני יודעת שזה נשמע עוד מאמר של מוטיבציה, חכו רגע, מיד אסביר ונעבור לדבר על עיצוב). רש"י אומר "לאן שאדם רוצה ללכת, שם מוליכים אותו", איך נדע לאן ללכת, בלי לדעת איפה אנחנו נמצאים?

(מתוך מצגת על מטרות ויעדים שהועברה ע"י לקוח שלי בערב הורים בשובו)

לפני 5 שנים כמעט, כשהפכתי לעצמאית, הצבתי לעצמי מטרה ברורה: עם עמותות וארגונים אני לא עובדת! ההחלטה הזו הגיעה מתפיסה מאוד מסויימת, ועזרה לי להתמקד בדרך שלי. רק ש דברים משתנים כל הזמן, כבישים חדשים נסללים, ובכל פעם עומדת בפנינו בחירה. בחודשים האחרונים נכנסתי פנימה עמוק עמוק למגזר השלישי, ויותר מזה להתרמות. ככה בבום.

קבלו הבלחות:

פרוספקט תורמים לצילו של היכל, רשת של כוללים בעיר העתיקה. נכנסתי לסיפור ההקמה המרגש, לחזון העתידי ויחד מצאנו קונספט. שרטטתי מבנה תוכ, שילבתי בו פרינט ודיגיטל, ואחרי עבודה אינטנסיבית ב"ה יצא מוצלח.

הקמפיין של 'ארחות תורה' היה מעניין במיוחד: המסר, התוצרים, התוצאות, צורת העבודה והאנשים שהכרתי תוך כדי. שיתפתי ממנו מעט בפרוג, שם התגובות הוכיחו מה שניסתי לעשות לחדש משהו בעיצוב של קמפייני התרמה צלח.

את הדרך סללה רותי יוסקוביץ, ששיתפה פה במגירה לפני כשנתיים את העיצוב החדשני להגרלה של עלי שיח. כשהתחלתי לחשוב על העיצוב לארחו תורה זה מה שעמד לי בראש, שאם היא הצליחה להביא נראות חדשה בתחום ההגרלות זה יכול לקרות גם בהתרמות של ישיבות וכוללים. צריך רק להרים את הכפפה, וזה מה שעשיתי :) היו ממודעות ביתן נאמן, שלטי חוצות ענקיים במספר ערים, מודעות רחוב, דף נחיתה וניוזלטרים. יצרתי עיצוב חדשני ומודרני מבחינה עיצובית, שב"ה השתלב מעולה עם המסרים והאווירה שרצינו להעביר.

ומההקדמה הארוכה הזו אני מגיעה תכלס לשיתוף: נותנים לב לאחות.

זה עוד מיזם שלקחתי בו חלק. פעם בשנה אני מקדישה בין שבועיים לחודש לפרויקט התנדבותי בו אני עובדת עם מגוון של נשות מקצוע מדהימות וכישרוניות, יוצרות משהו אדיר לשם מצוות חסד, מתנסות בדברים חדשים ונהנות לראות את הפירות. הדרנא, אותה שיתפתי פה בעבר היה המיזם הראשוני. הפעם זה קמפיין צדקה, לשתי משפחות אנונימיות. מאתגר. כיום אין כמעט קמפיינים של צדקה מבוססי שגרירים למישהו שלא מכירים. התלבטתי עם עצמי אם זה משהו שאני יכולה לעשות, ולאחר מחשבה הבנתי ש דוד כהן מירושלים או נחמה לוי מבני ברק או רותי דניאל מאופקים זה לא באמת משנה.

חילקתי את העבודה לשלושה שלבים, ואת מי אני מגייסת לאיזה שלב, כי אני לא יכולה לעשות הכל, גם אם מאוד ארצה. #שלב 1: גיוס נשות מקצוע ליצירת התכנים.

#שלב 2: גיוס שגרירות.

#שלב 3: התרמה בפועל.

אני אשתף על הכנת התוצרים, איך פיצחנו אסטרטגיה, קונספט, והתוצרים המעוצבים. מספקת לכם חומר לקריאה. אחרי קביעת המסרים של "קרוב, אישי, מרגיש כמו משפחה", מצאנו את השם "נותנים לב לאחות" עם כפל משמעויות: אחות במובן של קרבת משפחה, ולאחות במובן של לחבר. רותי שפירא המוכשרת הצטרפה לצד העיצובי עם בקשה: היא יכולה בשמחה לעצב לוגו ולהבין בסיס של שפה עיצובית, כל עוד הסגנון חדשני ולא בסגנון המוכר והידוע של שחור + אדום/צהוב זורח על כתם צבע ואותיות טראגיות. שולחת בריף, וכמה שעות אחרי מקבלת מייל עם לוגו מהמם. טרנדי, אישי וקרוב. קצת התלבטות על הצבעים שמרגישים נשיים מידי וכמה דוגמיות צבע.

לקח קצת זמן ואחרי מספר שילובים מצאנו את אותו. השילוב המושלם של כחול עמוק ואודם. טיפונת ליטושים ודיוקים והלוגו מוכן.

בינתיים התקדמנו, דף נחיתה להרשמה לכנס הסברה בזום. היו את הלוגו והצבעים, לעיצוב היה קצת פחות זמן :( עשיתי שימוש באימוג'יז ליצירת קרבה וקלילות, והוספת צבע ירוק, הרגיש לי שצריך פה משהו לשבור את החד גוניות.

במקביל, שלחנו לרותי כיתוב להזמנה אישית, נטו כיתוב. היינו כ"כ בלחץ שלא הצלחנו לחשוב על ויזואל מתאים. מה כבר אפשר לשים? אבל רותי לא ויתרה והעלתה רעיון מקורי

וזה הביצוע שהתעלה מעל כל הציפיות והיווה בסיס של שפה עיצובית רחבה איתה המשכנו לכל אורך הקמפיין: שלושה צבעים, פונט בסיסי יציב לכותרות וגם טקסט רץ ופונט כתב יד למשפטים קצרים וספציפיים. ויזואל חזק וצורניות של עיגול, לבבות למול ריבועים ומלבנים.

עבדנו על המוני דברים במקביל.

סרטונים >>> אחד הזמנה לשגרירות לזום, עם קריינות נשית של בתיה בויאר (בדף הנחיתה) והשני לתרומות עם קריינות גברית של פנחס אליהו. כדי לזרז תהליכים ולקצר התעסקות יצרנו את החלק הראשון זהה בשניהם, ויותר מזה הקפדנו שאלו יהיו צילומים מסוג שקיים במאגרי התמונות, כי לנו אין אפשרות להשיג צלם ושחקנים… השאר נתנו לאסתי קנייבסקי מסטודיו loopa לעצב עם טיפוגרפיה אנימציות מונפשות על בסיס החומרים המוכנים והשפה העיצובית הקיימת. תראו פה איזה אליפות:

והיה מדהים איך בתור המסגרת העיצובית כל אחת לוקחת את זה למקום שלה. אהבתי מאוד את תוספת הפאזל הזו.

היה גם מצגת לזום שקרתה תוך שעתיים ואולי קצת פחות

ופרוספקט לתורמים. יעל בונה את השלד, יפית כותבת, יעל שמידע האלופה מעצבת, אני נגעתי קצת בצבעים. ככה זה שעובדים בצוות ;)

עיצובים למצ'יפלטפורמת התרומות

ואפילו דאגנו לאפשרות של שיתוף התרומה

האמת שזה אפילו לא חצי ממה שדורש כזה קמפיין, היו לנו גם חתימות מייל, לצוות ולשגרירות המופלאות

פרסומות לתורמים בסטטוסים ובמגזין דאבל

עיצוב כוסות לשגרירות, כזה שיעודד אותן. כמו כל המיזם הזה אפילו הכוסות נתרמו ברוחב לב. בעז"ה נשלח אותם אל כל אחת מהן עד לבית

את השיתוף הזה אני כותבת אחרי שסיימנו עם באנרים לפרוג, וגם מאמר.

תוך כדי כתיבת השיתוף הזה החלטנו לערוך שעת שיא במקום יומי שיא. שעה אחת בה כולן נרתמות בכל המרץ, מרימות ומשיגות ליעדים. בעז"ה ביום שלישי בערב, עם אלישבע קרייסמן האנרגטית. במודעה הזו החלטנו לכתוב הכי קצר והכי ברור, הפורמט הדיגיטלי השפיע על הקופי, כיסחנו את הכיתובים.

מעניין לנו ולחוץ. יש המון עליות ומורדות, והמון רגשות וגם חיבוקים מהקב"ה. יצרנו חברויות מספיק עמוקות כדי להודיע אחת לשניה "אני לחוצה עכשיו, תורך להרגיע אותי" קצת NLP ועידודים

שפה נרחבת של הקמפיין תוכלו לראות פה, באתר התרומות: שקופיות, סרטון וגם לקרוא עוד על מה אנחנו עושות וגם להרים תרומה, בכל גודל, שתקרב אותנו ליעד. כאן עושים את זה

 

תודה לשרה על האירוח ועל הנדיבות להיות במה למיזם הזה. אולי בשנה הבאה אשתף פה על המיזם שיקרה אז ;)…

להת'

אפרת.

לכל שאלה/תגובה אני זמינה במייל,

אל תתביישו: efrat@epap.co.il

ואם יש לכם ווצאפ, אפשר גם לעקוב ולהתעדכן

8 Responses

  1. וואו זה נראה מיוחד!
    כמו שאומרים פשוט-
    כל דף שווה זהב!
    לוקחת השראה…

    1. מאמינה שאצל פערי ישירות תוכלי לרכוש.
      זה המייל שלה :kivun.il@gmail.com

      תהני, אורית.

  2. שיתופים מדהימים ומרתקים! כל אחת והתהליך שלה, מיוחד בפני עצמו וכל אחת מיוחדת בפני עצמה
    נותן חשק ומוטיבציה לחשוב ליזום וליצור דברים טובים 🙂
    תודה על המגירה שנותנת המון מכל הבחינות מה שכל מעצבת מחפשת….

  3. כל מגירה מתעלה על השניה!
    אלופות אתן דוסה, פערי ואפרת!

  4. נהניתי!
    דוסה – שילוב מנצח של התהליך המרתק עם הכתיבה החמודה שלך
    פערי – כמה שהכרתי פה ושם עמודים מהספר- כל עמוד מחדש עם ההברקה שלו זה וואו
    וצוות ההתרמה – אחת אפס. לא ויתרתן על שום פרט

    שרה, זו היתה ממש חוויה,
    כמובן ההקדמה המלוטשת והמקצועית שלך . הצצה לעולם

  5. אחת המגירות המשובחות!
    דוסה – תענוג אדיר להכיר, היה שווה להציץ באתר שלך על הדרך
    פערי – כל עמוד חגיגה!
    לב לאחות – נותרתי ללא מילים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגירה החודשית

הרשמה לקבלת 'המגירה'

נשמח לשמוע אותך
מה השאלה?

נשמח למשוב

מה דעתך על האתר?

אודות
המיזם

'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.

אידיאלים ומטרות

* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.

צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.
עזרה וסיוע : נחמי לב, השקעת זמן ששוה הון להצלחת האתר המושלם.

פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית