יצירת קשר

הצטרפות

30

המגירה 30.

בתחילת החודש כשהבנתי שלמעשה עומדת לצאת מגירה מספר שלושים, זה תפס אותי.

שלושים מגירות מושקעות מלאות עמוסות באחד הכלים היותר משפיעים כיום לעם המעצבות מבית, מפעים.

רק בחודש האחרון לבד התוודעתי לעוצמה של 'המגירה בשני מישורים.

במישור הראשון – הסדנה עם רותיש.

סדנה ששברה את כל הכללים והחוקים ברמת הפרקטיקה והמעשיות.

סדנה שכל מי שרואה את עצמו בטייטל מקצועי, חייב לעבור אותה.

אבל הדבר המשמעותית מבחינת המגירה, היה מספר המשתתפות הגדול,

אותו לא צפיתי בדמיונות הרחוקים שלי, זו היתה ההוכחה הראשונה.

ההוכחה הנוספת היתה, כשפנו אלי עם רשימה של משתפות שרוצים לגייס למיזם מקצועי מרתק.

"פשוט, פתחתי את המגירה ואספתי שמות, כי אני יודעת שאת אוספת את ה_כחות המקצועיים"

יש לנו כאן משתפות על בסיס קבוע, יש שמגיעות בגיחות לתקופה ויש כאלה שעושות הכרות ראשונה,

נותנות  להציץ לעולם המקצועי שלהן.

כל המכלול הזה וכמובן אתם, הקהילה עצמה, מרכיבים את המיזם הנפלא הזה- המגירה.

***

מגירות חדשות שלא גומרות להפתיע.

במספר 30 אני עוצרת ואומרת לעצמי, היי, נבחרת ליגת השלושים,

זה כבר חייב לקרות. אז מה שהולך להיות כאן עוד באמת לא היה.

אז אם את רואה את עצמך מתאימה, הגישי מועמדות ואבחן את התאמתך

לאחד המיזמים שיעשו לך שינוי משמעותי ומהותי בכל תפיסת העיצוב, כשתהיי בליגה הנבחרת.

אז מה בעצם יש כאן-

מועדון נבחרות בעלת 30 משתתפות בלבד.

שהקילומטראז' המקצועי שלהן עומד על יותר משנתיים,

שהראש שלהן עיצובי במהות ששואפות להמשיך ולגדול ולאמן את השריר שלהן חזק.

בקבוצה הזו נפגש מעת לעת עם אנשי מקצוע  לשיח, ליעוץ, לאתגרים.

נלמד עיצוב באמת, על זמני.

נפגש לדיונים חודשיים, חברות הנבחרת יקבלו הנחות מועדון בסדנאות נוספות שיתקיימו 'במגירה'

בקופונים שווים וייחודיים וישתתפו במיזמים פורצי דרך שיקחו את העיצוב שלהן למקומות שלא חלמו- עיצוב טקסטיל, עיצוב סביבה.

אבל יותר מכל אני רוצה להכיר אתכן במישור האישי,

לגרום לכן לזוז ולהתקדם הלאה, בהשמה שממקמת אתכן במקום ובשווי האמיתי שלכן.

אם את רואה את עצמך מתאימה, ההזמנה אישית לגמרי :)

 

שתהיה שנה טובה רק בשורות טובות.

כתיבה וחתימה טובה.

 

רחל איתן

נעים להכיר שמי רחל איתן מעצבת וממתגת 15 שנה בתחום.

לאחר שנים של עבודה במשרדי פרסום במסגרתם מיתגתי פרויקטים רבים ביניהם ג'רוזלם אסטייטס בשנלר, כנריקה בגבעת זאב ועוד במסגרת העבודה במשרד פרסום היוקרתי פרונט,

עם הרבה אהבה לעיצוב לטרנדים ולצבע, עשיתי צעד לפתיחת העסק העצמאי למיתוג.

ההתמחות שלי היא במיתוג ופיתוח ושפת מותג ייחודית עם השראה.

קהל היעד העיקרי שלי הוא מותגי יוקרה, פרויקטי נדלן ומסעדות

השירות שלי כולל תהליך מקיף החל מעיצוב לוגו ותדמית מבוססת אסטרטגיה, דרך פיתוח שפת מותג כוללת ועד לתוצרי דפוס בהשבחות וגימורים מיוחדים ועיצוב אתרי אינטרנט ייחודיים.

בחרתי לקרוא לסטודיו רחל איתן- כי אני לא משרד פרסום אני מעצבת עצמאית בסגנון בוטיק שלוקחת אנשי מקצוע בהתאמה עבור כל פרויקט.
אין אצלי הגדרה לתהליך מסוים אותו יעבור כל מותג, כי כל פרויקט עובר את המסלול שלו, ואת אנשי המקצוע המתמחים בתוצרי המיתוג הספציפיים שלו.

הלוגו מבוסס על אמביגרמת הסיבוב. הר'-שהיא גם ה R וה -L היא האלמנט המרכזי והסמלי בלוגו והיא נשארת במקומה גם כשהופכים אותה.

בשלב שאחרי האסטרטגיה אני בוחנת ומחפשת את הייחודיות שבאותיות הקיימות ומהם מוצאת את הדרך הכי נכונה ומתאימה להביא אותם.

המטרה שלי כאן היתה להביא את השם ברור חזק וחכם בלי סמלים מיותרים.

הלוגו יוכל לשמש גם כקרדיט ולשמור על הפשטות. גם בסיומת co.il. יש לנו את הסמל באות L

נשתמש בה גם ב-favicon- וכסמל פרופיל מינימליסטי כללי.

לאורך השפה השתמשתי בצורות וצבעי בסיסי כי הכל מתחיל מצורה וצבע בסיסיים.

הצורות באות לידי ביטוי לאורך השפה, ומתפתחות בצורות שונות לכל מיני אלמנטים.
צבעוניות- 3 צבעי היסוד RGB  אדום ירוק וכחול. בחרתי באופציה של צבעי מסך כי הם משדרים חדשנות ומוצגים בדיגיטל.
פונט לויט של הגילדה עושה שימוש בצורות גיאומטריות ויוצר יחד אימפקט חדש ומעניין.

השתמשתי בשפה האנגלית במשפטים קצרים ובציטוטים שמוסיפים טעם ומתמצתים את המסר.

פאן נוסף ללוגו -צורות גיאומטריות.

מביא עוד פרספקטיבה וזווית ולא רק הברור מאליו.

הסלוגן הנבחר- BRANDING INSPIRATION

בתרגום לעברית- ממתגים השראה.

התרגום של המילה השראה-  "מרשים. מגביר את רמת החַיוּת, ההתלהבות והרצון החיובי".

מיתוג טוב מעורר את הרגש והלב. יש לו רעיון. מסקרן, מעניין, מרגש, חוויתי, יוצא דופן, לא בנאלי, עם טביעת אצבע, סגנון וסטייל ייחודי.
במיתוג אני מביאה פרספקטיבה רחבה שתנגיש את התוכן בצורה מרשימה ושתבוא לידי ביטוי בשפת מותג מפותחת ,לעיתים אפילו מוחשית המייצרת מערכת של רגשות ותחושות שמניעים לפעולה ומעוררים את החיבור בין הלקוח לעסק. התוצאה היא מותג זכיר, חזק ובולט בעל יישות ואופי.

אברהם לינקולן אמר את המשפט:
WHATEVER YOU ARE BE A GOOD ONE
לקחתי אותו עוד צעד קטן והרחבתי את המשפט  כדי להעביר את המסר.

לינקולן גם מסמל חדשנות, השפעה, אינטלגנציה, ושאיפה גבוה (פרפקציוניזם בשפה שלנו..)

בחרתי בו כאלמנט ראשי בעמוד הבית.

הוא מביט ימינה ושמאלה קונוטציה ללוגו שכביכול מביט לימין ושמאל ומתקשר לציטוט שמשדר כביכול חיפוש.

שפה מותגית- השפה משקפת את ההבטחה ובאה לידי ביטוי בשפה מענינת- יוצאת דופן, וקצת לא הגיונית, יצרתי חיבור בין עולמות של עבר(RETRO) ועתיד(FUTURE).

שימוש בטרנדים, סגנונות, שיטות שילוב ותאורה רכה שמוסיפה עומק ואווירה וענין עד לכדי יצירה אחת שלימה.

 

בכדי לאזן ולשמור על יוקרה בחרתי להשתמש בכל פעם בצבע אחד בלבד+ שחור

מלבד האדום-ורוד שיכולים להופיע גם במיקס ונותנים עוד טאצ' אינטלגנטי.

שימוש בסמל הראשי של הלוגו לחיצים, וכפתורים.
הם ישמשו ככפתורים מרכזיים בפינות במקום תפריט
המבנה הזה יוצר סדר וחוויה בלי לשוטט באתר נגלל ואינסופי.
בדף הנחיתה יהיה את אלמנט העין שלקוחה מהשפה ותעקוב אחרי תזוזות העכבר .

הפנסים "ידלקו" במעבר על הכפתורים, ובלחיצה העמוד כולו ישנה צבע.

העמוד יעלה בקרוב בכתובת  racheleytan.co.il

על אותו אפקט המשכתי לייצר עוד אלמנטים

ציטוטים שמעבירים את הממסר

שמעתי פעם משפט שאומר:

WE DONT NEED EVERYONE TO LIKE US JUST PART THAT WILL LOVE US

מרגישה שזה נכון עלי, אני אוהבת כשיש התאמה בין המעצב לסגנון אותו מעונינים, כל אחד והחותם שלו.

וזה הקטגוריות אותם אני אוהבת למתג, אבל כל דבר אחר בסגנון נכנס לקטגוריה:)

סקיצה לתהליך המיתוג בקונוטציה של חלל שמתכתבת עם השפה

והוספתי דף מדבקות בעיקר לחוויה:)

 

אתן לאורך הדרך משפטי מוטיבציה לשינוי בכל הזדמנות של התחלה או חג.
אני אוהבת גישה רוחנית וחיובית על החיים והציטוטים האלה מחזקים ונותנים ערך מוסף ולא דוחף.

מצרפת את ברכתי לשנה טובה עם המיתוג החדש, בה השתמשתי במסר

ולקחתי אותו לכיוון אחר של ברכה עם משמעות.


את העבודות שלי אפשר לראות כאן
https://www.instagram.com/racheleytan_studio/

בימים אלו יוצא מיתוג חדש וגדול בסטודיו
בפעם הבאה בעז"ה אציג את תהליך המיתוג שלו

תודה לשרה היקרה על הבמה המיוחדת הזו
ושתהיה שנה טובה והרבה ברכה לכולנו

 

רותיש

לאחרונה קיבלתי הרבה שאלות בסגנון: 'האתר הקודם שלך היה מהמם. בשביל מה בנית אחד חדש?'

זה לא עניין של מצבי רוח, או שהאתר הקודם יצא מהאופנה, מה כן?

כבר עשור שאני נמצאת בתחום העיצוב, זכיתי ללוות הרבה מאד סוגי עסקים. עם הזמן שמתי לב שהקו שמאפיין את כל העבודות שאני יוצרת הוא טרנדי, חדשני  ומלא בצבע. זה מי שאני – וזה מה שאני אוהבת לעשות.

מיקוד זו דרך מעולה לשים פוקוס על הצדדים שאת רוצה להגדיל, והשלב הבא היה להתמקד. קהל היעד העדכני שאליו כיוונתי את הפוקוס היה- עסקים שמדברים יופי. עסקים מתחום האופנה, הטעם והטרנד.

עם הזמן הבחנתי כדי להגיע לתדמית מושלמת לעסק שמדבר יופי- הלקוחות שלי זקוקים ליותר מנטו עיצוב, לפעמים אפילו לא ממש ברור להם מה הם צריכים חוץ ממעצבת. הרבה מאד בעלי עסקים חושבים בטעות שמעצבת יודעת הכל וחולשת על הכל: היא זו שכותבת את המודעה וגם מעצבת אותה, כותבת תוכן לאתר, בונה אותו, מפיקה קליפים, עורכת וידיאו, ואם תבקשו יפה גם מנקה חלונות

אבל האמת שזו מלאכת מחשבת של ממש, פסיפס מדהים שמורכב מהרבה חלקים ותחומים.

הגיע הזמן לחשוב בגדול! הרכבתי לי נבחרת נותנות שירותים מהשורה הראשונה – קופירייטרית מבריקה, עורכת מדיה תותחית, ובנאית מוכשרת.

כל אלו, ביחד איתי כמובן, מאפשרות ללקוחות לקבל מעטפת תדמית מושלמת, והופכות את סטודיו רותיש למיני משרד פרסום. בעלי העסקים שעובדים איתי מקבלים את כל מה שמשרד פרסום גדול מציע – אבל עם אקסטרה יחס אישי, תשומת לב ואכפתיות כנה, כמו שרק סטודיו בוטיק יכול להציע…

מכאן- קצרה הדרך לאתר חדש שמשקף את המיקוד והייחודיות של רותיש.

לפני הכל קרדיטים גדולים לשותפות בפרויקט המדהים הזה:

זהבי אקלר- על הבניה המושלמת והסבלונות האין סופית!

דבורי כהן- על הקופי המדויק והחכם.

טליה בן עזרי- על הנפשת קאבר ראשי.

שושי וואלף- הנפשות פנמיות

זהבי הסגל- לווי לפני, אחרי ובאמצע. גב והמוון תמיכה וכח!

אז איך בעצם מתחילים?

דבר ראשון שהיה ברור לי פה, זה שאני מחפשת משהו אחר! שונה ומעניין מאתרי המעצבים בשוק. חיפשתי לשבור, לרענן ולהביא בשורה אחרת לעולם… לוגו חדש ומעולה כבר יש לי הוא מדבר בהחלט יופי. ידעתי שאפשר ליצור ממנו שפה מדהימה של צרות וקטוריות נקיות ופשוטות

זה התחיל בשיוט נרחב אחרי השראות.. חיפשתי מנימליסטיות חכמה, משהו שמשדר רמה גבוהה מאד ועם זאת פריצת גבולות ויצירתיות. כמה מההשראות הטובות שעלו:

ואז הגעתי להשראה שנתנה לי את כל הפוש לאתר. זה היה ממש המכה בפטיש. קבלנו אותה:

מזהים את הצורות של הלוגו שם? צריך פשוט לשנות צבעוניות לצבעוניות המותג, להחליף את הכושי השחור לדמות יותר פוטוגנית – וזה זה!הכנסתי את ההשראה לתוך הפיגמה שלי והתחלתי לבנות את הטקסטורה של הצורות. (על הדמויות הפוטוגניות נאלצתי לוותר היות ולא ממש התחשק לי לשים שם תמונות שלי או של ילדי)  אחרי כמה נסיונות זה מה שיצא:

דבורי כהן, הקופרייטרית המהממת שכתבה את התוכן לאתר- הציעה לשים תוכי כפרזנטור; תוכי זה חיה שמדברת יפי- תרתי משמע. וכדמותג לעסק- היא הייתה נשמעת לי מתאימה מאד. אז ניסיתי:

אך לאחר שיטוט קצר באתרים, הבנתי שהתוכי כבר נשחק.. והוא מדבר יופי אצל לא אחד ולא שתיים אתרים של מעצבים או פונים לצעבים . כידוע- less is more  כך שעם כל האבה- החלטנו להפרד לשלום כידידים. הלאה. ממשיכים בעיצוב דף הבית. גם כאן ידעתי שאני רוצה משהו אחר. פרויקטים שמוצגים בצורה מעניינת אחרת ושונה ממה שראיתי עד היום. אז שוב חזרתי לשיטוטי- עד להשראה הבאה שפתחה לי את הראש ממש!

וזו התוצאה מתוך הפיגמה:

כל פרויקט קיבל במה של כבוד בתוך צורה בסיסית ומניסמליסטית, כחלק מטקסטורה שלמה של צורות. עוד שדרוג משמעותי להצגת הפרויקטים- קיבלתי כהשראה מהאתר של יוצר הפונטים- אלחנן בר אורי.

https://fonts.ben-uri.com/product/%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%93%d7%aa/

גלילת צד מעניינת, שנותנת חוויה משתמש אחרת. קניתי. טקסטורת הצורות שלנו הפכה לרוחבית, וזהבי המדהימה – זרמה לגמרי עם הרעיון.

מכאן ואילך – כשהשפה ברורה וכ"כ נעימה וכיפית לעבודה- הכל זורם הרבה יותר: המשך דך הבית:

כולל אייקון חמוד בצור קשר שנבנה גם הוא על טהרת הצורות שלנו😊

יש!!! דף הבית עומד גמור. הגיע הזמן להיכנס פנימה. גם בקאברים הפנמיים חיפשתי גיוון. זה התחיל בקאבר פשוט ומינימלי יותר:

והמשיך בהשראה מעולה שמצאתי וחיקוי 1:1 ישירות לאתר שלי:

אל תגידו שזה לא מדבר יופי… עוד השראה טובה שהביאה לדף אודות מגניב ואחר:

 

אחרי שהאתר עמד כמעט שלם ועוצב ובנוי, הגיע החלק החשוב והמאתגר- הקאבר הראשי. הטקסטורה המעניינת שבניתי שם צריכה תזוזה. ולא סתם תזוזה- משהו חכם, מעניין וכזה- שיגרום ללקוח הפוטציאלי לעצור כמה דקות ולהסתכל עליו. כאן נכנסה טליה בן עזרי התותחית לתמונה- ויצרה הנפשה שמתבססת על תורת הפיזיקה. כל צורה מזיזה את חברתה בהתאמה מושלמת! שאפו טליה!

ולסיום,

לקראת ההשקה החגיגית – קבלו את סרטון התדמית היצירתי בהחלט שבנתה מירי ברנדווין האלופה:

עד כאן- על קצה המזלג ממש. קצת להאיר את מאחורי הקלעים… מוזמנים להכנס ולהתרשם בעצמכם מכל היופי:

http://rutish.co.il/

האמת- שהפרויקט הזה לקח למעלה מחצי שנה מתישה, אבל היום- כשאני יושבת מול האתר וצופה בו מן הצד, ורווה נחת.. אני יודעת שבאמת היה שווה.

תודה לכל מי שלקחה בו חלק😊

ברכי גוזי

זה שם המסע שלי
חיבור
בין מסורת לחדשנות
בין כובד לקלילות
בין מלא לחסר
בין חומרים
בין יחידות.

ההליכה בין –
היא כמין ריקוד עדין,
של לחוד
וביחד.
של הרמוניה.

עיצוב הספרייה
הוא חיבור בין
האהבה של בעלי לעולם הספר.
ושלי לעולם העיצוב.

חיפשתי את האיזון,
לספרים שנוספים לאורך הזמן,
שיהיה להם מקום של כבוד.

ההחלטה החומרית שלי
היא שילוב של עץ ומתכת.
העץ בנוכחותו המלאה,
והמתכת הדקיקה והמחורצת,
.יצרה מראה של עומק וקלילות ביחד
וזה הריקוד שחיפשתי…

(הספרייה יוצרה כחלק מפרויקט גמר של לימודי עיצוב תעשייתי)

חלק מהמוצר השלם בייצור אמיתי

אם אתם מאלה שמעניין אותם גם מאחורי הקלעים,
מצרפת טעימה מהשיתוף, תהנו!

למה בחרתי את הפרויקט הזה?

הצורך לבחור נושא לפרויקט הגמר, תופס אותי בזמן השרטוטים והתוכניות של הדירה אותה קניתי. אני, כמעצבת, כמובן טומנת את ידי בקירות:) ולא מפסיקה לשגע את המעצבות ששכרתי…. וכשהבנתי שאני צריכה נושא משמעותי לפרויקט התלהבתי שיש לי שנה שלמה לעצב ספריה.    חדשה. אחרת. ממש אחרת. מכל מה שרואים בבית קלאסי.

תהליך של עיצוב מוצר דומה מאד לתהליכי עיצוב שמוכרים למעצבים גרפיים. רק שיש הרבה יותר התרוצצויות שטח, ופחות רק לחפור בגוגל…. מתחילים במחקר

של מה קיים בשטח, ומה גורם לאנשים לרצות משו חדש, המון חפירות לאנשים, וסקר ארוך הובילו אותי לשים לב לכל הפרטים הקטנים הקיימים בספריה, כמו שלרוב יש אחסון של כלי שבת, שיש צורך בפתרון לכל הסידורים ברכונים וכו'. ממשיכים להשראות, של ספריות משוגעות, אולמות תצוגה, תערוכות, רהיטים חומרים ומתחילים לפתח קונספטים… הצצה קטנה לחלק מהדברים שבאו בחשבון..

הדבר הראשון שעלה לי בראש זה,
זה לנסות לפתור את כל הבעיות כולם…
ויצרתי מערכת יחידות כשכל יחידה פותרת צורך שהתגלה במחקר (1)
הרגשתי לרגע קוסמת שבהינף שרביט מסדרת את כל הספרייה:)
אך ברגע שאחרי,
אני מבינה שזה בנאלי מידי, דומה לאקיאה…
הניסיון לפתור את כל הבעיות כולן לא יוצא טוב.
בקיצור
לא.

הבנתי שאני צריכה לפתח קונספטים שבכל אחד מהם אני מתייחסת לצורך אחר מתוך כל הרשימה ולא לכולם יחד..  ובאמת דברים חדשניים ומעניינים יותר התחילו לצוץ:)

היה קונספט שבו התייחסתי נטו לעיצוב הספרייה, (2)
הסתכלתי על המדפים כביכול הם הספרים עצמם במצב שוכב,
(האמת שזה ממש יפה, אולי אני אעשה את זה בלי קשר:))

והיה קונספט שהבריק לי בהשראת ספסל, (3)
שבו חשבתי שזה מדהים אם יש אפשרות לסגור את המדפים
וכך אנשים שלא רוצים שיראו משאירים סגור,
ומי שחשוב לו הנראות של הספרים שיפתח,
ואפשר גם חלק פתוח וחלק סגור,
בקיצור המון משחק,
אבל זה לקח הרבה שטח לספרים, וזו היתה נקודה שהיה לי קצת קשה לוותר עליה
אז ויתרתי על הרעיון.

והקונספט שאיתו המשכתי הלאה הוא הרעיון לשלב יחידות לתוך ספריה קיימת. (4) האפשרות להרחיב את הספריה וכמות הרצויה לכל אחד, זה הרי מה שרציתי מההתחלה

אז אני עוברת לשלב 2 במחקר, איך חומרים משתלבים ביניהם; צירים, חיבורים, שילוב של חומרים…. קצת מפינטרסט…....

מריצה תוכנית בסיסית בתוכנה לעיצוב תלת מימד לראות שזה אפשרי בפונטציאל

זה מדליק אותי כבר עוד יותר
כי השילוב בין היחידות נותן חלוקת מדפסים נוספת
והנה בדיוק יש פתרון לספרים קטנים סידורים וכדו

החומרים שאני רוצה הם עץ ומתכת,
העץ – כדי לשמור על איזה מעבר מעולם הספריות הקיימות. (לשמרנים בינינו)
והמתכת – חדשנית עם נוכחות חזקה
ותודו שהשילוב ביניהם מושלם!

בשלב הזה אני מתכננת את גדלי היחידות
והפונקציונאליות שלהם (ז"א, מה השימוש של כל אחד)
וכמובן איך נראות הסופית שלהם יחד.

יש 4 יחידות. יחידת אם – הבסיס לספריה,  יחידה בודדת – מדף יחיד, יחידה צרה – מתפקדת כמזנון /תוספת לאורך,  ויחידה משולבת דלתות – לאחסון סגור

היו לאורך הדרך כמה ניסיונות לייצור של יחידות שונות, שזה אומר, לשלוח לבעל מקצוע, ובמקרה שלי זה מישהו שעובד על המתכת, ומי שעובד על העץ, ולחבר ביניהם בסוף. לחכות שזה יחזור מהייצור, לבדוק שזה באמת עובד ולא התפספס שום דבר, ורק אז להוריד לייצור סופי. קצת יותר ארוך, מורכב ויקר מלהדפיס העתק שמש רק כדי לבדוק שהצבעים תואמים… אבל ב"ה הצלחתי להגיע לקו הגמר עם המוצר (לא ייצרתי את כל היחידות)

המתכת נעשתה בעבודה של חיתוכי לייזר, כיפופים והלחמות,  והעץ – הוא עץ מלא. ועכשיו זה עומד לי בבית מלא בספרים… ואין תמונה כי עד שאני יעבור לדירה שלי הוא נמצא בפינה בין… לבין… אבל יום אחד הוא יקבל מקום של כבוד.

אז דמיינו את התמונות מהתערוכה מלאות בספרים….

היו לאורך הדרך כמה ניסיונות לייצור של יחידות שונות, שזה אומר, לשלוח לבעל מקצוע,

ובמקרה שלי זה מישהו שעובד על המתכת, ומי שעובד על העץ, ולחבר ביניהם בסוף. לחכות שזה יחזור מהייצור, לבדוק שזה באמת עובד ולא התפספס שום דבר, ורק אז להוריד לייצור סופי. קצת יותר ארוך, מורכב ויקר מלהדפיס העתק שמש רק כדי לבדוק שהצבעים תואמים…

אבל ב"ה הצלחתי להגיע לקו הגמר עם המוצר (לא ייצרתי את כל היחידות) המתכת נעשתה בעבודה של חיתוכי לייזר, כיפופים והלחמות,  והעץ – הוא עץ מלא. ועכשיו זה עומד לי בבית מלא בספרים… ואין תמונה כי עד שאני יעבור לדירה שלי הוא נמצא בפינה בין… לבין… אבל יום אחד הוא יקבל מקום של כבוד.

 

אז דמיינו את התמונות מהתערוכה מלאות בספרים….

 

5 תגובות

  1. תודה שרה,
    כמו תמיד מגירה עמוסה ומרתקת….. גורמת לאצבעות לבעור ולעשות.
    הייתי רוצה להצטרף לקבוצה, אבל נשמע שזה מיועד למקצועניות ממש?!
    אשמח ליותר פרטים. תודה.

    1. תודה לאה על המשוב, אכן אני גם מרגישה דגדוג חזק באצבעות.
      לגבי ההצטרפות לליגת ה30:
      תנאי הסף הוא מילוי שאלון הגשת המועמדות, שם אני בוחנת את ההתאמה.
      אין הכוונה למקצועניות בהווה רק, אלא והרבה לכל מי ששואפת לשם.
      הקבוצה המתגבשת מגוונת מאאאד.

  2. שרה, זאת לא מגירה
    זה ארון שלם!
    מתפקע מהשראה—
    היה כיף גדול לעבור את התהליך
    עם רחלי המדהימה
    המיתוג שלך מגדיר מחדש
    מה זה מיתוג
    ומה זאת שפה עיצובית
    ואיך עיצוב טוב אמור להראות.
    עם רותיש המיוחדת
    והצבעוניות הכיפית שלך
    שעושה טוב לעיניים וללב
    ועם ברכי שאין כדוגמתה השראה
    למח קודח דייקנות ושקדנות
    שגם מצליחה להביא תוצרים מפילים בשטח

  3. וואוו
    הכל היה השראה, רחל רותי וברכי!
    ברכי, מחכה לתמונה דחוף!!
    ואיך מכל הסקרים לא הגעת גם לאנשים שרוצים ספריה סגורה כי הפתוחות מתמלאות אבק 🤧

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגירה החודשית

הרשמה לקבלת 'המגירה'

נשמח לשמוע אותך
מה השאלה?

נשמח למשוב

מה דעתך על האתר?

אודות
המיזם

'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.

אידיאלים ומטרות

* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.

צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.

פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית