אלול פד

מסע המותג SYNERO

פערי אויש

SYNERO פרויקט מרגש במיוחד עבורי, הלקוח ביקש ליצור מותג מודרני, מינימליסטי, עם חוויה בינלאומית – בדיוק הסגנון שאני אוהבת. מה שגרם לי לשמוח עוד יותר, היתה העובדה שהלקוח היה מוכן ללכת הכי רחוק שאפשר, כדי לבנות את מותג חכם והכי נקי שיש. זו הייתה חוויה יצירתית ומלאת סיפוק.

מיתוג

אתן מכירות את זה שכל פעם אנו פוגשות לקוח עם חלום ענק – אבל איכשהו תמיד חסר החלק הקטן הזה שיסגור את הפינה? אז זה בדיוק מה שקרה לי במיתוג של SYNERO.

כשהתחלתי לעבוד על המיתוג של SYNERO, ידעתי שיש כאן אתגר גדול. השוק מלא ביועצים עסקיים, אסטרטגיים, ושירותים דומים והאמת היא שזה חשוב, יש עסקים רבים שצריכים את העזרה הזו. אבל איך אוכל לגרום לכך שהסיפור הייחודי של המותג ידבר ברור, בקול רם ובאופן מידי? בעולם שבו יש כל כך הרבה יועצים עסקיים, האתגר האמיתי היה לזקק את ה-DNA הייחודי. חיפשתי מהות מבדלת ומהרגע שמצאתי אותה, הבנתי שזה הכוח במותג SYNERO.

אז יצאנו לדרך. ידעתי שכאן זה שונה, רק איך מצליחים לזהות את זה למסר ברור, כך שאוכל לתמלל אותו ולשקף אותו בבהירות. חקרנו לעומק – מה באמת שונה במותג ? לא רק התוצרים, ולא רק קהל היעד. הבנו שיש כאן משהו גדול יותר.

דיברנו הרבה על תודעת שפע – כסף הוא לא המטרה, אלא הכלי. המטרה האמיתית היא לעשות טוב. להוסיף ערך. להביא מינוף ואינסוף ידע. שיטת העבודה שלנו מבוססת על שיתופי פעולה, חיבורי מוחות, גמישות ואלתור, האצלת סמכויות ומיקוד של Win Win בכל שלב. מה שמחבר ויוצר ערך מוסף ללקוח. אבל גם אחר כל זאת, הרגשתי שיש משהו שעדיין לא מצאנו. העמקנו עוד, בניסיון לזהות את הסיפור האמיתי. זה לא היה קל – אבל אז, כמו ברגע של השראה, זה נפל במקום. הקליק, כן, הקול הזה שנשמע כשהכל מתיישב במקומו. היה מהדהד.

בעולם שבו יש כל כך הרבה יועצים עסקיים, האתגר האמיתי היה לזקק את ה-DNA הייחודי. חיפשנו מהות מבדלת, ומהרגע שמצאתי אותה, הבנתי שזה הכוח במותג SYNERO.

כל החלקים(האותיות) בלוגו נפתחים לשפע

חלק מתהליך האסטרטגיה של המותג

מיתוג

כרטיס הביקור הממותג מדויק

חלק מאלמנט המותג, בפיתוח השפה העיצובית

סינרגיה – זו המהות האמיתית שלנו.
סינרגיה הוא חיבור של שני גורמים או יותר שיוצרים תוצאה טובה יותר מהסכום של הפעולות הנפרדות. הבנו שזה הלב של העסק, ומשם הכל מתנהל. מכאן נולד השם SYNERO – שם קצר, מותגי ומוחלט, שמבטא את כל מה שאנחנו מאמינים בו. בהתחלה חשבתי שאולי הקונספט עצמו יהיה הסינרגיה, אבל אז הבנתי שזו אמנם הליבה, אבל יש צורך בקונספט רחב יותר שיאפשר לי לפתח לקסיקון מותג רחב ומגוון.

הקונספט שנבחר הוא: חלק ושלם. כל חלק חשוב בפני עצמו, אך כאשר כולם מתחברים, הם יוצרים את השלם האמיתי. התהליך להגיע לזה היה לא פשוט. וגם כאן נשמר המוטו – הדברים הפשוטים ביותר הם אלו שמגיעים הכי רחוק. המסע למציאת הקונספט המושלם היה כמו להרכיב פאזל – כל חלק התחבר בדיוק למקום הנכון, ובסוף התקבל שלם שהוא הרבה יותר מהחלקים שלו.

בחרתי בקונספט של "שלם-חלק" מכיוון שהוא מייצג את רעיון הסינרגיה והחיבורים שאנו שואפים ליצור. החשיבות של כל אחד מהחלקים שמרכיבים את השלם. כשכל חלק תורם באופן ייחודי ליכולת הכללית, וכאשר החלקים פועלים יחד בהרמוניה, הם יוצרים שלם חזק יותר ויעיל יותר. הקונספט הזה מאפשר להתרחב בלקסיקון שפת מותג מיוחד כמו: מחלקת אסטרטגיה (או כל מחלקה אחרת), לחלוק את השפע, חלק מהתוכנית. להיות חלק מההצלחה ועוד אינסוף חלקים ואפשרויות.

השפה המותגית נבחרה בקפידה כדי להתאים גם לחזון הבינלאומי שלנו – הרי אנו מכוונים גם לשווקים בחו"ל, וחשוב לדבר בשפה מתאימה לקהל היעד הגבוה והמתוחכם. גם שלב הסלוגן לא היה פשוט – ובסופו הגענו לסלוגן חכם ויצרתי במיוחד -SYNERO – השפע גדול מחלקיו. כך, חלק אחר חלק, חיבור אחרי חיבור, נבנה מותג בינלאומי, שלם וסינרגטי. כי השלם באמת גדול מסכום חלקיו, לא רק פתגם, מציאות.

המסע למציאת הקונספט המושלם היה כמו להרכיב פאזל – כל חלק התחבר בדיוק למקום הנכון, ובסוף התקבל שלם שהוא הרבה יותר מהחלקים שלו.

מיתוג

כמה מילים למעצבות על הסינרגיה.

יצאנו למסע הזה עם הרבה רעיונות, קונספטים ושיתופי פעולה,  קצת כמו תערוכת השראה אינסופית שבה כל פינה נותנת רעיון חדש. הבנו שהסוד הוא בחיבור – כשאת מחברת את כל החלקים הנכונים, השלם יוצא מושלם. זה מה שהוביל אותנו לסינרגיה, ולמותג בינלאומי שעומד על יסודות חזקים של שפע וחיבורים אסטרטגיים.

בויזואל היה אתגר צבעוניות משמעותי מאד, מצד אחד הלקוח רצה צבעי שחור לבן, הרגיש שזה בוגר, חכם, אחראי, מתאים לו מאוד. מצד שני, לא הרגיש נוח, שבאתר לדוגמא יהיה רק שחור לבן. חקרתי מותגים המורכבים מצבעוניות של שחור לבן והגעתי למותג Apple. ובהשראתו הבחנתי בשני דברים, האחד: תוספת חומר זכוכית, במקומות מסוימים אין תוספת צבע אלא תאורה והשתקפות, ובמקומות מסוימים אפשר לשחק בצבעים זוהרים כשקרני השמש משתקפות בזכוכית. המסקנה הזו התכתבה  עם האמירה בה הלקוח רצה לשדר חלק מאוד משמעותי בפתרונות שהוא מציע, התאמה לכלים ומערכות חדשניות מתקדמות ומתחדשות כל הזמן. האבחנה השניה היתה גוון של כחול פטרול, שיופיע בעז״ה באתר שבדרך.

בעקבות ההתעסקות סביב נושא העסקים והיעוץ, החלטתי לצאת בוובינר העוסק בנושא הרגיש והשורה התחתונה שמעניינת את כולנו. הכסף. אני רוצה להזמין אתכן לוובינר בשם "אני והכסף" – איך גם אתן יכולות למנף את העשייה היצירתית שלכן ולעשות אותה בכיוון הנכון. אם אתן מכוונות גבוה – זה הזמן להכיר את HD מועדון מעצבות המכוונות גבוה. נתראה, יהיה משתלם.

האתר של פערי

נשמח לשמוע, מה יש לך לומר.

12 Responses

  1. הפיתוח של הלוגו לשפה שמדברת את המותג מקסים
    והפיצוח של הצבעוניות מתוחכם ביותר!

  2. שולי, רוחה ומירי, איזה כיף שיש חברות טובות שמפדבקות כל כך זה מחמם את הלב

  3. אבאלה, מה זההה
    איזה חשיבה וביצוע ודרך ותוצאה – בינלאומי
    פרויקט היסטרי פערי, שיחקת אותה בענק!!!

  4. שרה, שושי, אסתי, תמר, רחל ורוחי.
    תודה רבה לכם על התגובות החמות.!! 🙂

  5. פערי, איזה מותג הרמת כאן.
    שלמות של פרוייקט, מהודק היטב מכל חלקיו.
    מדהים

  6. פערי, נקע בלסת… מדהים!
    ובכלל, מה זה כל היופי הזה שהולך כאן במגירה המחודשת?
    שאפו ענק לעל האשמות בדבר היפה הזה.

  7. ביצוע מדהים!
    ומעצבת מדהימה עוד יותר
    ממליצה לכולם ללמוד ממנה,
    יש אפשרות ממש בקלות מועדון hd 🙂

  8. וואואוא לגמרי בינלאומי!!
    השראה מביאנס דריבל וכדומה
    וואוא אני אוהבת ממש!

  9. איזה מיתוג מדהים וחכם
    אהבתי את הקונספט!
    והביצוע – בינלאומי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגירה החודשית

הרשמה לקבלת 'המגירה'

נשמח לשמוע אותך
מה השאלה?

נשמח למשוב

מה דעתך על האתר?

אודות
המיזם

'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.

אידיאלים ומטרות

* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.

צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.
עזרה וסיוע : נחמי לב, השקעת זמן ששוה הון להצלחת האתר המושלם.

פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית