אתן מכירות את זה שכל פעם אנו פוגשות לקוח עם חלום ענק – אבל איכשהו תמיד חסר החלק הקטן הזה שיסגור את הפינה? אז זה בדיוק מה שקרה לי במיתוג של SYNERO.
כשהתחלתי לעבוד על המיתוג של SYNERO, ידעתי שיש כאן אתגר גדול. השוק מלא ביועצים עסקיים, אסטרטגיים, ושירותים דומים והאמת היא שזה חשוב, יש עסקים רבים שצריכים את העזרה הזו. אבל איך אוכל לגרום לכך שהסיפור הייחודי של המותג ידבר ברור, בקול רם ובאופן מידי? בעולם שבו יש כל כך הרבה יועצים עסקיים, האתגר האמיתי היה לזקק את ה-DNA הייחודי. חיפשתי מהות מבדלת ומהרגע שמצאתי אותה, הבנתי שזה הכוח במותג SYNERO.
אז יצאנו לדרך. ידעתי שכאן זה שונה, רק איך מצליחים לזהות את זה למסר ברור, כך שאוכל לתמלל אותו ולשקף אותו בבהירות. חקרנו לעומק – מה באמת שונה במותג ? לא רק התוצרים, ולא רק קהל היעד. הבנו שיש כאן משהו גדול יותר.
דיברנו הרבה על תודעת שפע – כסף הוא לא המטרה, אלא הכלי. המטרה האמיתית היא לעשות טוב. להוסיף ערך. להביא מינוף ואינסוף ידע. שיטת העבודה שלנו מבוססת על שיתופי פעולה, חיבורי מוחות, גמישות ואלתור, האצלת סמכויות ומיקוד של Win Win בכל שלב. מה שמחבר ויוצר ערך מוסף ללקוח. אבל גם אחר כל זאת, הרגשתי שיש משהו שעדיין לא מצאנו. העמקנו עוד, בניסיון לזהות את הסיפור האמיתי. זה לא היה קל – אבל אז, כמו ברגע של השראה, זה נפל במקום. הקליק, כן, הקול הזה שנשמע כשהכל מתיישב במקומו. היה מהדהד.
סינרגיה – זו המהות האמיתית שלנו.
סינרגיה הוא חיבור של שני גורמים או יותר שיוצרים תוצאה טובה יותר מהסכום של הפעולות הנפרדות. הבנו שזה הלב של העסק, ומשם הכל מתנהל. מכאן נולד השם SYNERO – שם קצר, מותגי ומוחלט, שמבטא את כל מה שאנחנו מאמינים בו. בהתחלה חשבתי שאולי הקונספט עצמו יהיה הסינרגיה, אבל אז הבנתי שזו אמנם הליבה, אבל יש צורך בקונספט רחב יותר שיאפשר לי לפתח לקסיקון מותג רחב ומגוון.
הקונספט שנבחר הוא: חלק ושלם. כל חלק חשוב בפני עצמו, אך כאשר כולם מתחברים, הם יוצרים את השלם האמיתי. התהליך להגיע לזה היה לא פשוט. וגם כאן נשמר המוטו – הדברים הפשוטים ביותר הם אלו שמגיעים הכי רחוק. המסע למציאת הקונספט המושלם היה כמו להרכיב פאזל – כל חלק התחבר בדיוק למקום הנכון, ובסוף התקבל שלם שהוא הרבה יותר מהחלקים שלו.
בחרתי בקונספט של "שלם-חלק" מכיוון שהוא מייצג את רעיון הסינרגיה והחיבורים שאנו שואפים ליצור. החשיבות של כל אחד מהחלקים שמרכיבים את השלם. כשכל חלק תורם באופן ייחודי ליכולת הכללית, וכאשר החלקים פועלים יחד בהרמוניה, הם יוצרים שלם חזק יותר ויעיל יותר. הקונספט הזה מאפשר להתרחב בלקסיקון שפת מותג מיוחד כמו: מחלקת אסטרטגיה (או כל מחלקה אחרת), לחלוק את השפע, חלק מהתוכנית. להיות חלק מההצלחה ועוד אינסוף חלקים ואפשרויות.
השפה המותגית נבחרה בקפידה כדי להתאים גם לחזון הבינלאומי שלנו – הרי אנו מכוונים גם לשווקים בחו"ל, וחשוב לדבר בשפה מתאימה לקהל היעד הגבוה והמתוחכם. גם שלב הסלוגן לא היה פשוט – ובסופו הגענו לסלוגן חכם ויצרתי במיוחד -SYNERO – השפע גדול מחלקיו. כך, חלק אחר חלק, חיבור אחרי חיבור, נבנה מותג בינלאומי, שלם וסינרגטי. כי השלם באמת גדול מסכום חלקיו, לא רק פתגם, מציאות.
כמה מילים למעצבות על הסינרגיה.
יצאנו למסע הזה עם הרבה רעיונות, קונספטים ושיתופי פעולה, קצת כמו תערוכת השראה אינסופית שבה כל פינה נותנת רעיון חדש. הבנו שהסוד הוא בחיבור – כשאת מחברת את כל החלקים הנכונים, השלם יוצא מושלם. זה מה שהוביל אותנו לסינרגיה, ולמותג בינלאומי שעומד על יסודות חזקים של שפע וחיבורים אסטרטגיים.
בעקבות ההתעסקות סביב נושא העסקים והיעוץ, החלטתי לצאת בוובינר העוסק בנושא הרגיש והשורה התחתונה שמעניינת את כולנו. הכסף. אני רוצה להזמין אתכן לוובינר בשם "אני והכסף" – איך גם אתן יכולות למנף את העשייה היצירתית שלכן ולעשות אותה בכיוון הנכון. אם אתן מכוונות גבוה – זה הזמן להכיר את HD מועדון מעצבות המכוונות גבוה. נתראה, יהיה משתלם.
מה דעתך על האתר?
'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.
* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.
צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.
עזרה וסיוע : נחמי לב, השקעת זמן ששוה הון להצלחת האתר המושלם.
פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה
12 Responses
הפיתוח של הלוגו לשפה שמדברת את המותג מקסים
והפיצוח של הצבעוניות מתוחכם ביותר!
שולי, רוחה ומירי, איזה כיף שיש חברות טובות שמפדבקות כל כך זה מחמם את הלב
😲😲😲
אבאלה, מה זההה
איזה חשיבה וביצוע ודרך ותוצאה – בינלאומי
פרויקט היסטרי פערי, שיחקת אותה בענק!!!
מדהים!!!!
הקמת פה מותק בינלאומי!!!
שרה, שושי, אסתי, תמר, רחל ורוחי.
תודה רבה לכם על התגובות החמות.!! 🙂
פערי, איזה מותג הרמת כאן.
שלמות של פרוייקט, מהודק היטב מכל חלקיו.
מדהים
פערי, נקע בלסת… מדהים!
ובכלל, מה זה כל היופי הזה שהולך כאן במגירה המחודשת?
שאפו ענק לעל האשמות בדבר היפה הזה.
ביצוע מדהים!
ומעצבת מדהימה עוד יותר
ממליצה לכולם ללמוד ממנה,
יש אפשרות ממש בקלות מועדון hd 🙂
וואו ענק
בינלאומי
וואואוא לגמרי בינלאומי!!
השראה מביאנס דריבל וכדומה
וואוא אני אוהבת ממש!
איזה מיתוג מדהים וחכם
אהבתי את הקונספט!
והביצוע – בינלאומי.