כסלו פג

השראה INSIDE

שרה פוגל

פרוייקט טוב בעיני, הוא אחד כזה שמשתמש ביכולות שלו INHOUSE, כאשר ההשראה, הרעיון, הקונספט והארט נשאבים מתוך הנתונים הקיימים בו. במשפט אחד: THE INSPIRATION IS INSIDE.

מיתוג

השראה. מילת הקסם בעלת הכנפיים.
כמה אנחנו מחפשות אותה, כמה אנחנו משוטטות כדי לקבל אותה. כמה פינטרסט וידידיו מארחים אותנו לביקורים ארוכים, שלפעמים גם שורפי זמן. כמוני כמוכן. השראה, כך גיליתי, נמצאת הרבה פעמים מתחת לתנור, ואפשר לשאוב אותה ישירות מתוך נשוא הפרויקט עצמו.
יותר מזה, פרוייקט טוב בעיני, הוא אחד כזה שמשתמש ביכולות שלו INHOUSE, כאשר ההשראה, הרעיון, הקונספט והארט נשאבים מתוך הנתונים הקיימים בו, בלי שצריך לקבל עזרה מבחוץ. קחו את זה במשפט אחד: THE INSPIRATION IS INSIDE.

הבשורה הטובה: ההשראה כבר כאן. בהסתכלות מעמיקה מזוית חדשה, נוכל למצוא אותה בתוכנו. פרוייקט הדרא, הוא דוגמא טובה לזה, ואני אשמח לשתף אתכן בדרך שלי אליו, וכמובן גם בתוצאות:)

הדרא, פרוייקט נדל”ני של פינוי בינוי בפרדס כץ הישנה. בבני ברק.הפרוייקט מציב רף בנייה גבוה, ומציע מפרט איכותי ומשודרג ביחס לפרוייקטים מקבילים בב”ב בכלל ובאזור בפרט. הבריף הציג מטרה של ריברנד משמעותי לאיזור הישן והמתחרד ובא לספר לבעלי הדירות ולרוכשים חדשים ששום דבר הוא לא מה שהכרתם עד כה.

השלב הראשון בפרויקט הוא מציאת הניימינג והקונספט שילוו אותנו, יתנו את האמירה לכל אורך הדרך, על הקריאייטיב והקופי- ציפי ארנטרוי.
ציפי, דַבְּרִי :)

בחשיבה על הקונספט, במסגרת עיקרון האינסייד הגאוני של שרה, בחנתי את הממצאים בשטח, תרתי משמע, ובשלב ראשוני שלפתי את המילה פרדס מתוך ה’כץ’. פרדס: עצים, אדמה, שמיים, ופירות, פירות הדר. אופס, הדר. כך נשלף לו ההדר מהפירות, והפך ל’הדרא’ שמו היוקרתי של הפרויקט.

אם בהתחלה חשבנו ללכת על עולם התוכן של הפרדס כקונספט משלים, מהר מאד הבנו שנכון יהיה להשתמש דווקא בשורש הדר, שמדגיש את הבידול, מחובר לעולם התוכן הנדל”ני ומציע כר נרחב של מילים עוצמתיות ומוכרות. כך גם הסלוגנים המשיכו את הקונספט ונתנו את ההשלמה שלהם לסיפור:
1. פרדס לובש הדר. 2. שכונה במהדורה חדשה.

השראה, כך גיליתי, נמצאת הרבה פעמים מתחת לתנור, ואפשר לשאוב אותה ישירות מתוך נושא הפרויקט עצמו.

שפת הצבע הנגזרת מתמונות ההשראה

דיוק ערכי המותג מול הויזואליזציה התואמת

הצעת פרזנטציה מרגשת ללקוח

מיתוג

כיתוב תמונה מתאים

צורניות נגזרת ישירות מהמבנה האדריכלי הדומיננטי

שני הסלוגנים מדוייקים לקונספט ומבטאים את הבידול. כאשר הראשון, מציע פתרון עוצמתי למיתוג השלילי הקיים, מתחבר לפרדס ומלביש אותו הדר, גם לכן זה מרגיש ריח הדרים? ואילו השני, מציע את אותו פיתרון בחיבור חדש ומרגש לקונספט. הוד והדרא.

תודה ציפי:)

כדי להגיע להשראה מדויקת, יצאתי לסיור וירטואלי באתר הבניה, בוחנת את ההדמיות, מחפשת זוית מבט מחדשת,  מסתכלת על הצורניות, קווי אורך ורוחב. תוך כדי התבוננות, אני קולטת  שניתן להוציא את האות H, תחילת שמו של הפרויקט, מתוך צורניות הבניינים עצמם,  וליצור פטרן גאומטרי שיושב על עיצוב הפרויקט.

צמצום, ליטוש וחיבור האלמנטים ליחידה אחת, הוליד סמל מיוחד ומינימליסטי. היה מרגש לחוות איך התבוננות והסתכלות מזווית חדשה על הדבר עצמו, יכולים להוציא צורניות בביטוי כ”כ טהור ונאמן למקור.

היה מרגש לחוות איך התבוננות והסתכלות מזווית חדשה על הדבר עצמו, יכולים להוציא צורניות בביטוי כ”כ טהור ונאמן למקור.

מיתוג

כדי ליצור אופציה נוספת ללוגו, שוב, אני חוזרת אל ההדמיות חורשת אותם מכיוונים נוספים, הפעם לוקחת כמה צעדים אחורה, ובוחנת את הפרויקט בזום אאוט. רואה את המכלול, וגם שם מוצאת את ה-H שלי:)

4 קווי אורך, עץ שיושב ביניהם. ואם נחבר אותם, נוצר לנו גם כאן ה-H של הדרא.

לקחת השראה מהפרוייקט עצמו, זה תהליך כ”כ טהור ופנימי, שמוליד יצירה אישית, אינדיבידואלית, ומדויקת כל כך למטרות. וכשכל שלבי הפרויקט מכווננים פנימה, ויונקים השראה אחד מהשני, נוצר חיבור מושלם ומאוחד,  ונסגרות כל הקצוות בסיפור, לפרויקט אחד מרגש. אז בפרויקט הבא שלך, אל תקחי השראה מהפרויקט הזה;) נסי לייצר את השראה הנד מייד, מנסיון זאת חוויה שרוצים רק לשחזר אותה.

כיתוב תמונה מתאים

נשמח לשמוע, מה יש לך לומר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגירה החודשית

הרשמה לקבלת 'המגירה'

נשמח לשמוע אותך
מה השאלה?

נשמח למשוב

מה דעתך על האתר?

אודות
המיזם

'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.

אידיאלים ומטרות

* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.

צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.
עזרה וסיוע : נחמי לב, השקעת זמן ששוה הון להצלחת האתר המושלם.

פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית