34

גיליתי משהו חדש, הניוז עוד לא השתחרר ויש כבר תגובות על הפוסט.

גם בחודש הקודם קיבלתי שני מושבים כאלה ישירות למייל, זה אומר שהתנועה כאן ערה, עם ובלי הניוז, יפה.

חודש אדר, מרבים בשמחה עם היצירה המושלמת והמושקעת של רחלי, זה בדיוק המומנט המדויק.

בחודש שעברה קולגה שהיא חברה ותיקה שיתפה אות במסע מרגש שעשתה והרחיקה טוס עד לפריז לתערוכת Maison&Objet Paris

אמרתי לה שאני חייבת שיתוף ואין אופציה אחרת :)

חייבת להנגיש לקהילה המקצועית כאן ניחוח עוצמתי של עיצוב, ההקשים היפים שעשינו מהתמונות בהלימה ישירה לבוסט העיצוב שהיה שם, ריגש אותי. מוזמנים לפתוח את המגירה הזו עם כל העוצמה.

השיתוף בנימה אישית, לא נגעתי.

אחרי חנוכה נפגשתי עם נעמי גלבך לראיון זום מדהים על אתר הדגל שלה 'ישיבת מיר'. החודש הזה העלתי הילוך ופשוט הזמנתי אותה להתארח בסדנאות המגירה… מפתיעה כל פעם מחדש.

 

שרה דויטש וחברה

הפעם הבאתי לכם כאן סיקור אותנטי מזווית אישית ויד ראשונה של קולגה מקצועית שהיתה ואצרה…

יומן מסע.

תערוכת Maison&Objet Paris המתקיימת בצרפת מידי שנה, בתחילת השנה האזרחית.

טייטל ההגדרה שלה – עיצוב מוצר ועיצוב בתים, לשם נשאוני רגלי.

לאחר קליטת העוצמה האדירה של המקום, סדר גודל בינלאומי, כל מתחם ממוספר שאתם רואים כאן, כמו איקאה אשתאול :) שימו לב גם לחלוקה בין ימין בו מתמקדים בעיצוב הבית (Maison) לשמאל, בו המיקוד על מוצר (Objet) עם 2300 מיצגי תצוגות שונות, מגוונות ומסעירות כאחת, מעל כל קנה מידה.

כשאני מגיעה לתמצת את המסע אני מוצאת גם נקודות עוגן שמייצבות לי את התובנות, להעביר אליכם-קוראי 'המגירה'.

התערוכה עמדה בסימן TAKE CARE – ליצור עולם טוב יותר.

המחווה לסוגה הזו, הגיע לידי ביטוי במגוון מרתק של מוצרים.

שנתחיל-

TAKE CARE

הביטוי המושאל מעולם הטבע והמינרל לפיתוח מוצרים טכנולוגיים, יפהפה.

שימוש במוצגים ארכיונים ברובם שעברו טרנספורמציה והפכו להיות ברי מזל ורלוונטים מתמיד. כל מקלט כזה, שופץ ושופר ומכיל בתוכו את כל הטכנולוגיה העדכנית רק בקנקו אותנטי מושלם כזה.

בהקש ישיר, במעבר קצת חד, הפיתוח הפוסט מודרני לפטיפון, איזו הפשטה, מינמליזם ודיוק, מושלם.

גם לגרמופונים הללו יש טוויסט של הפתעה ממש, במיוחד כאשר בחיבור בלוטוס עדכני הם התחילו להפיק את הצלילים בעוצמה, מישהו אמר כאן רמקול?

ממחזירם ובוחנים גבולות

עיטופים, תיקים והרבה מעבר, התיקים המדהימים האלה שמיוצרים ממש מנייר, להרגיש למשש, אבל זה לא נקרע ולא סופג מים, טכניקות.

חתיכות בד בגדלים שנים וטכניקות קשירה (הישר מיפן) הביאו את הבשורה הזו.

פליסה זה התיקים החדשים. תראו איזה יופי של צבעים והרמוניה, אבל הקש התחומים, כבש אותי.

שימו לב שהמשטח שקוף, כדי לתת במה מלאה לשחקנים הראשיים. הכל משרת את המטרה ונושם חשיבה על העיצוב ללא כחל.

בואו נבחן צבעוניות.

אחד הדברים שהכי בלטו לי בטח היו משחקי הצבע. היו שם דברים מפתיעים ממש.

שימו לב לתעוזה, לא הייתי חושבת על זה לבד .

כאן ניתן לראות את הקונטרסט בין הירוק בקבוק העמוק, לבין הבהירות סקנדינבית העכורה. הטוויסט והמרקם של העץ עובד כאן מושלם.

משחק הצבעים הזה היה הדוכן הראשון שפגש אותי, הלכתי איתו לכל מקום, לדבר העיצובי הראשון שנקרא בדרכי. הממתק כאן זה השחור לבן בעייני.

בוחנים גבולות, בוחנים גדלים.

משחקי קלאסיקה שבוחנים גבולות מחדש, בחומר אקרילי שמהווה להם שיק אלגנטי מתוכשט משהו, משחק, כבר אמרנו.

המיצג הזה היה עצום בגודלו ותהייתי לעצמי על איכות הפרזול הגבוה, התקרבתי לבחון את החומר, ומצאתי הכי מפתיע- נייר! מגזרות לייזר משובחות שעושות כאן יצירת פלאים, הדוכן כולו מלא בחתוכים שנותנים אוירה מעל לזמן ולגובלות, עוצמה.

מגמות

אלו מגמות ניתן היה לבחון-

שימוש בקשתות, קפסלות או צורות WAVE מכל סוג שהן. הביטוי היה מורגש בעיקר באוירה של המיצגים.

הנה כן, שידה דקורציה, תצוגה מרשימה ועצמתית של כלי נוי, ביתן שלם שנותנן את הוויב.

 

כאן הקונטרסט הקיצוני בצבעי החוץ והפנים, בשבילי השראה לאומץ ותעוזה.

תראו גובה

תראו קנה מידה

תראו קומפוזציות

ובמעבר חד, קנ"מ קטן אבל מפעים. הפשטה גרפית בתלת מימד (גוף תאורה)

אקנח במיצג הזה, שבעייני הצליח בפשוטות נוראית להוריד צבעי דיגיטל פסיכודלים לפיזי ומציאותי, וחגיגת הצבעים כאן, ממש תאוה לעיניים.

 

שמחתי לשתף אתכם באוסף היקר שלי מהמסע, תודה על במת 'המגירה'.

מאמינה שתקחו מכאן תובנות לדרך, כעת חיה. (אם יש לכם השפעה מהתוכן כאן, אשמח לראות ישירות למייל) ואני מוסיפה ומאתגרת אתכם, דגמו מכל חגיגות הצבעים כאן סקאלות צבעים למשחק ולמעשה.

 

 

 

 

רחלי איתן

חודש אדר איתנו, ושוב אנחנו כאן והפעם בפרויקט מיתוג צבעוני ומפתיע.

כי מה יותר מתאים לאדר, ממיתוג משקאות אלכוהולי. 

אז אם את לא נוהגת להשתכר, המיתוג הזה מטשטש חושים. עדלאידע. ראי הוזהרת 🙂

ולא, לא מדובר במיתוג יינות, יוקרתי מכובד. לא תראי פה השבחות זהב ברקע שחור. המשקאות שלנו הם מיקסים מענינים וקלילים של ג'ין וויסקי ווודקה שהם משקאות עממיים יותר, לקהל יעד צעיר ומלא חיות.

כשיקותיאל, בעלים של מזקקת תמרה עטרות בירושלים, הגיע אלי, ידעתי שהפרויקט הזה הולך להיות הדבר הכי אחר וצבעוני שעשיתי אי פעם. הלקוח ממוצא רוסי, לבוש בפשטות צבעונית, מלא רעיונות תוססים. ורוצה לעשות שמח! הוא הגיע אחרי ניסיונות מיתוג שכשלו, ומוצרים שנשארו יתומים על המדפים.

 

דמיינתי את המותג הכי צעיר צבעוני ומדליק. הלקוח היה איתי. (איזה כיף!)

התחלנו >>>

המוצר: סדרת קוקטיילים אלכוהוליים ברמות שונות של אלכוהול. החל מהקל אל הכבד.
הסדרה מתאפיינת בקלילות מיוחדת שמשאיר טעם עדין בפה. טעם של עוד. נדרש פה מותג אחיד בקונספט מדליק לכל הסדרות, ושם בת תואם לכל סדרה.

מוצר הדגל: סדרת המיקסים הקלילה 4% אלכוהול 

המיקסים- וויסקי קולה, גין טוניק, וודקה ופירות יער (ראשברי) ומוחיטו- לימון ונענע

קהל היעד: צעירים מכלל המגזרים וגם אחוז נכבד של מבוגרים עם רוח צעירה.  המשקאות מתאימים לשתיה יומיומית, אירועים, מסיבות, מסעדות וכו' עתיד להימכר בסופרים, חנויות לממכר אלכוהול, בתי קפה, חברות תעופה, חנויות מתנות ושוקולד.

האתגרים (כי אי אפשר בלי…)

1.אתגר הקונספט

חיפשנו קונספט אחיד שילך עם כל הסדרות יד ביד וגם יתאים לסדרות נוספות שיתפתחו בהמשך. הסדרה מכילה מנעד רחב של רמות אלכוהול מהקל אל הכבד. האתגר הגדול היה למצוא קונספט כזה שיתאים לרמות שונות של יוקרה, וקהלי יעד שמתחלפים מסדרה לסדרה, בהתאם לאופי והכבדות שלה. איך נביא פה אמירה אחת עם הרבה פנים?

2. אתגר צורני

לבלוט על המדף בשוק רווי עם בקבוק פשוט יחסית.

הצורניות הבנאלית של הבקבוקים שהיו לו במלאי לא אפשרה להתפרע.
בנוסף הלקוח רוצה עיטוף שרוול, שהוא עיטוף ניילון על כל שטח הבקבוק (מכירות את הקטשופ והשמפו?)
מטרת העיטוף הזה היא להרוויח שטח פרסום גדול יותר. אך הוא עיטוף בנראות פשוטה וזולה ואין עליו הרבה אופציות להשבחות מיוחדות.

יש פתרון!

לא, הוא לא בא ברגע, גם לא אחרי שתיה של כל הסדרות יחד 🙂

פתרון קונספטואלי

בשלב ראשון בואו נמפה את ערכי המותג העיקריים

זיקוק מטרת העל שלנו

בשונה ממיתוג עסקי רגיל, במיתוג אריזות השחקן הראשי הוא העיצוב החיצוני.

המטרה היא לבלוט על המדף בייחודיות, בצבע, באווירה מדליקה, יצירתית מעניינת ושמחה. וכמובן, איך לא, לשדר איכות. ולכן הקונספט חייב להיות מאד חזותי ותופס עין. 

סיפור המותג

בחוויה ובתרבות היהודית, העולם אליו אנחנו מתחברים הוא עולם של שמחה. (בשונה מיין שמתחבר גם לכוס של קידוש וברכה) אנחנו רוצים לחבר את השתיה החריפה לשמחה יהודית חמה, פשוטה,  אבל גם עכשווית, קלילה, עדכנית, וקצת ייחודית, יצירתית, לא דווקא העולם השגרתי והמוכר. איך מוצאים אותו, את החיבור המושלם בין הערכים למטרות?

הנה זה בא>>>

אם עדיין לא שמעת על  הכלי המגניב הזה,  היכוני לשבירת שיניים, יהיה שווה. 

יו-קו-לי-לי

הדמויות בחסות החודש, הם כנראה שתו שם כמה יוקולילים…..

ולמה יוקולילי?
מכל הסיבות שבעולם>

אמרנו פיתרון קונספטואלי קבלנו פתרון צורני. קונספט טוב הוא כזה שנותן לנו מענה ופתרון לכל האתגרים פה, זה לגמרי קרה.

הפתרון הצורני

אם הבקבוק יתחפש ליוקולילי, עיטוף השרוול הופך להיות מלכתחילה

מה יותר קל מזה?

(בפרסום שיפנה למגזר הדתי, נפיק צילומים מתאימים של דמויות צבעוניות, אתן בודאי מתארות לעצמכן איך יראו)

וכשכל הקונספט והשפה מדברים קלילות, פשטות וצעירות, הצדקנו את החומר וייתרנו את הצורך בהשבחות. העיצוב, אומר הכל. אגב, רואות את הטעם מוחיטו? הימני? הוא נוצר באשמתי, היה חסר לי בעין השלמה לרביעיה, וחיפשתי טעם שיתאים לצבע ירוק שהתאים לי פה כל כך :) 
וכך זה נולד, מדהים שלפעמים לנו כיוצרות יש השפעה אמיתית וחזקה על הייצור, על המוצר.

אוקי, אז קונספט? יש!

קריאייטיב? יש!

שם? יש!

פתרון עיצובי מדליק? יש!

בואו נדבר עיצובית!

יאלה, לוגו>

הלוגו הוא ה"גשר" של הגיטרה. החלק שנמצא בתחתית תיבת התהודה (החור העגול), אליו מחוברים המיתרים. שוב, גם כאן החשיבה בעיצוב הלוגו היתה מחוברת לנראות האריזה, שהיא השחקנית הראשית שלנו.בתוך האותיות יש לנו את ה'גומיות', הנקודות שתופסות את המיתרים. הלוגו, המורכב מ-7 אותיות, התאים לי בדיוק לארבעת מיתרי הלוגו, ונתן לי מרווח שווה ומדויק בין הגומיות התפוסות לריקות. (להזכירכן ארבעה מיתרים הם ה-סימן ליוקולילי בשונה מגיטרה רגילה בעלת 6 מיתרים)

הסדרות השונות

זוכרות שדברנו על כמה סדרות ברמות אלכוהול שונות? על האתגר בלמצוא קונספט שיתאים למנעד רחב של סוגים? גם לזה היוקולילי נתן מענה מושלם, טוב לב שכמותו… הסופרנו הוא הנפוץ ביותר, מתאים בול למוצר הדגל שלנו.. שאר הסדרות יקבלו את שמות המשפחה בהתאם לגודל וכמות האלכוהול.

נחזור לבקבוקים

קצת על התהליך>

שימו לב להתאמה של הבקבוק ליוקולילי, הראש, הפקק, שמסמל את החלק העליון, הצוואר שמתאים לאקורדים, והכי מהכל החור של היוקולילי, דרכו ניתן לראות את המשקה כמקובל.

אז יש עיצוב מדליק

איך תכלס זה יורד לפס הייצור?

ההורדה לדפוס היתה מאתגרת וכמעט מיאשת, כשהגעתי עם העיצוב, אמרו לי לרדת מהרעיון. בגלל שאריזת השרוול מתהדקת לבקבוק ע"י כיווץ בחום, העיצוב מתעוות, וכמעט חסר סיכוי שהצורה שתתקבל בסופו של דבר תהיה הגיונית. החזירו אותי הביתה, לעצב 'גרפיקה' אחרת….

לא התייאשתי

הבנתי שכדי שהתוצאה אחרי כיווץ תהיה תקינה, אני צריכה לעוות את העיצוב ולהרחיב אותו, (אמאלה, איך שהפריסה נראית 😮) כך שבכיווץ חוזר בהדפסה, היוקולילי יחזור לקדמותו. ותתקבל אריזה מושלמת.

נשמע קל? לא ביוקולילי.

אחרי אינספור נסיונות, מצאתי את אחוז העיוות המדויק. וזה עובד יופי.

הגענו ליעד? איזה.

נתקענו בפקק ארוך>

כשיצרתי את הסדרה היה ברור לי שהפקקים יהיו צבעוניים כמובן בהתאם לבקבוקים, לא היה לי ספק שיש פקקים בכל צבעי הקשת, רק לבחור.

למעשה בארץ לא קיימים פקקים בכל הצבעים, מאוחר לנו מכדי להתחיל לייבא במיוחד.
לא אמרנו נואש, הלקוח הלך לחפש צבעים וניסה לצבוע פקקים באופן ידני במפעל שלו, הצבע ירד. ניסינו צביעה אלקטרוסיסטית- צביעה מקצועית בחום, ו…הפקק נמס, היה המון ניסוי ותהיה. בסוף בסוף, חשבנו שיש פתרון, מצאתי פקקים משעווה, בכל גווני הקשת. אבל שמחנו מוקדם מידי, זה דורש מכונות וייצור של עבודת יד, מתאים למותג יוקרתי, ולא למותג המגניב והצעיר שלנו, גם ההשקעה עצומה, וכל התהליך יקר מסובך. הגענו לדרך ללא מוצא…

בסוף השתחרר הפקק> (או השתחרר מהפקק…)

והלקוח החליט להמשיך עם השרוול עד למעלה (בדומה לבקבוקי רטבים) כך שהעיטוף מגיע עד לרום הפקק. מעולה? מאד! רק שעכשיו כמובן נדרש שינוי מושלם של כל הפריסה מההתחלה. בקליל ;) 

ויש גם אטרקציות>

כדי להפוך את הבקבוק לאטרקטיבי, ולהקפיץ את המכירות בעזרת קמפיין צעיר ומלא חיים. וכמובן עם ערך מוסף התחלתי לחקור את הכלי והמשחק עליו לעומק, למדתי את התווים, חיפשתי מה עוד אפשר לעשות עם הבקבוקים, כדי להעמיק את הרעיון של המוזיקה. ואז הגעתי לזה. מכירות נשיפה בבקבוקים? כשגיליתי את הגימיק הזה, ידעתי שעלינו על משהו גדול! ידעתם שכשנושפים לתוך בקבוק יש קול? לפי כמות המשקה הנמצאת בבקבוק משתנה קול הנשיפה היוצא ממנו כך שניתן בעזרת כמה בקבוקים עם כמויות משקה שונות 'לנגן' את כל התווים.

פשוט? בכלל לא 🙂 צריך להיות איש מקצוע כדי להתמצאות בין כמות הנוזל לתו המדויק, ואם אתם סופר מקצועיים תוכלו להפיק יחד אקורדים מכמה צלילי תווים ביחד וליצור מקהלה נפלאה. ישבתי עם מורה נגינה, שישב עם בקבוקי הזכוכית שלנו וחישב את כמויות המשקה המדויקות בהתאם לבקבוק הנדרשות להפקת כל תו.

ו— הכנסנו את זה לאריזה מכירות את חלונית המ"ל בבקבוק?

אין גבול למשחק…

הגימיק הזה הופך לחלק בלתי נפרד מהשיווק של המותג, ויופיע בקמפיין המכירות שלו

זה התאים לנו לבקבוק הקטן, שהוא אישי לכל אחד ומאפשר נשיפה חופשית 🙂

שימו לב: בכל בקבוק הצליל מתקבל אחרת, אם יהיה לכם רק יוקולילי אחד לא בטוח שתצליחו

וכך נראית הסקיצה

גם רביעיית הבקבוקים הקטנטנים (250 מ"ל ) קיבלה את המשחק

הבקבוקים הגדולים, בהם לא ננשוף מטעמי הגיינה, לא הופלו.. על כל בקבוק צוינה עובדה מרתקת על כלי היוקולילי

דוגמאות? קבלו לגימה>

מוצאו של הכלי מהוואי תרגום של השם יוקולילי בהוואית הוא "פרעוש קופץ" חזרו אחורה וחפשו את הפרעוש הקטן שמחליף צבעים לאורך הסדרה…

מזל טוב! הכלי בן 100 שנה

ישנן הכלאות רבות ליוקולילי עם כלים אחרים: יוקולילי בנגו' (בנג'ולילי), יוקולילי גיטרה( גיטללה) וכו.

מלבד מיתרי נילון מסורתיים, יש יוקולילי מחוטי דיג ואפילו ממעיים של חיות.

ועוד הרבה עובדות מענינות אותם תוכלו לקרא על סדרת קונצרט שעל המדף.

גם על התווית הטכנית של הקונצרט תארנו את הטעמים באווירה מוזיקלית

ויסקי דובדבן -שמעתם פעם על יוקולילי עשוי עץ דובדבן? 

וודקה- על מה וודקה מנגנת בלילות?

וויסקי אפרסק- חשבתם פעם מה הצליל של אפרסק?

והגענו לסלוגנים,

איך לא… 

play your mix

play your mind

play your drink

play your day

העבירי קו בין הסלוגן לסידרה המתאימה לו, יופי! חרוצה 🙂

זה עוד לא נגמר

קחו עוד לגימת יוקולילי, וממשיכים>

נעבור לבידול העיצובי בין הסדרות

כשחפרתי על עיצובי היוקולילים, ראיתי שהיום אנשים אוהבים לאייר את הכלי שלהם בעבודות אומנות ייחודיות משלהם.

לקחנו את הרעיון ופיתחנו אותו למספר סגנונות וסדרות עבודת יד. החל מהקל אל הכבד, מהנועז לאלגנטי. רעיון זה מאפשר לנו ליצור עוד ועוד סדרות ורעיונות שיוצרים ענין, ומאפשר לסדרה להיות רחבה וכוללת הכל.

ע"י רעיון זה אנו מדגישים את  הערך של האיכות. שייצור המשקאות במפעל נעשה בסגנון בוטיקי, ועשוי ממחומרים עשירים בלבד.

אז אם שמתם כבר לב את סדרת סופרנו פליי העשרתי במשיכות מכחול עדינות שנותנות מעט נפח.

וקבלו את הסדרה המלאה

סדרת סופרנו  10%

סדרת קונצרט

 

סקיצות להמשך סדרות 

סדרת בס – סירופ מרוכז

 

סדרת טנור- סדרת פרימיום יוקרתית כרגע בתהליך עיצוב.

קבלו אותה שוב בצלילי יוקולילי בפול ווליום

אז קחו יוקולילי, ותתחילו לנגן

תודה שהייתן איתי

לגמתן בזהירות ועל קצה הלשון מהיוקולילי, נתקעתן איתי בסבלנות בפקקים, נשפתן בעליזות בבקבוקים

ונתתן לי לחלוק איתכן קצת מהפרויקט המשכר הזה.

קיימתן את מצוות היום 🙂

לרוויה, ופורים שמח

רחלי

racheleytanstudio@gmail.com

השיתוף כאן, הוא שיתוף אמיתי, שיתוף פעולה.

המגירה ZOOM מספר 14 קרמה עור וגידים, כשאני משחזרת את ההשתלשלות, זה היה ככה:

כשעלתה לי המחשבה הנועזת הזו, חייכתי. לא חשבתי עליה עוד פעם, לא בחלתי בה, קראתי לה בשמה, היא באה.

הסתכלתי עליה, היא עלי וזה היה טוב, טוב מידי.

הרעיון  שנעמי בעצמה תתארח 'במגירה' לסדנה, מהפכני בעצם היותו, נשאר לי רק לשאול את נעמי בעצמה.

התגובה הזורמת של נעמי הפכה את הטוב הזה למציאות הזו.

שמחה להציג את סדנת טורבו  עם נעמי גלבך.

טורבו?

הערך המוגבר של השיח בסדנה ישים אתכם על טורבו ממש, עבודה עצמית שלכם בחשיבה, בשינוי התפיסה, באפקט העבודה ובמכלול התובנות.

מחקר עיצוב, רלוונטי יותר מתמיד במקביל להאצות הטכנולוגיות הבוחנות את הבינה האנושית, הוא זה שהופך אותנו למפעלי מחשבה, ליוצרי חדשנות, מעצבי המחר.

בסדנה נבין תהליך של מחקר, חשיבה ומבחן התוצאה. האתר של 'ישיבת מיר' מהווה מקור לתובנות הללו. היישום,התהליך שהוביל לבניית הקונספט והיציאה לעיצוב. האתגרים ועד לפתרונות המושלמים.

המחווה המיוחדת במפגש יהיה סקופ אמיתי, בו נעמי תתן הצצה לפרויקט  מדהים (בעבודה למעלה משנה) שמנכס לעצמו את הערכים עליהם תדבר בסדנה.

הכינו כלי כתיבה, פנו יומן, זה חשוב לסדנה פעילה להיות איתנו ממש, תתכוננו יהיה מכונן.

לפרטים הרשמה ותשלום 

מחכות לראותכם ולחוות יחד את המותר שבנו.

*הסדנה תוקלט כדי לתת לכולם את האפשרות להיות בה*

21 Responses

  1. וואו, איזו השראה,
    טעימה מהעולם הגדול—

    איזה 'עוצמות',
    איזה 'אוקטבות' [- יוקלילי, הא?..😃]
    רחל, מצדיעה לך,
    אדיר, נדיר
    מעריכה ומתפעמת

  2. תודה תמר
    זה היה מסע של כשלושה חודשים
    חלק גדול מהאריזות עוד בתהליך ייצור.
    אגב הכשרות היא של OU ובד"ץ בית יוסף, וחלקם אף כשרים לפסח.

  3. רחלי, מרתק ומעורר השראה.
    כמעט השתכנעתי לקנות את הסדרה רק בשביל לנסות לנגן.
    הביצוע מלוטש ויותר מזה ההברקות.
    תוכלי לשתף אותנו כמה זמן ארך כל התהליך? נראה שהספקת לחיות את המותג הזה תקופה ארוכה. מיוחד מיוחד. נהניתי מאד מהתהליך, תודה על השיתוף.

    התערוכה מסעירה ומרתקת. טיול מדהים לתוך עולם של עיצוב. תודה שנתתם לנו לטעום.
    נ.ב. קצת חבל, חלק מתמונות התערוכה חסומות לי.

  4. כ"כ הרבה תגובות, לא ציפיתי!!
    איך חברה הגדירה את זה טוב? מרגישה כמו אחרי כמה בסים……
    תודה על כל המילים המפרגנות
    אכן תהליך המיתוג הכי מרתק שעשיתי עד כה!
    ותודה לתמר גולדשטיין על עזרה בתווית הטכנית,
    פורים שמח לכולנו

  5. אני רק אחרי התצוגה של פריז,
    אי אפשר פשוט להכיל את הכל ביחד:)…
    וואו, סיקור מיוחד,
    תודה על השיתוף המדהים הזה!!
    איך שהייתי רוצה להיות שם בעצמי!
    אבל הצלחת להכניס אותי לגמרי…

  6. מדהים, מדהים, מדהים.
    איך שזה פותח את הראש, מלמד על תהליכי חשיבה, מעודד לא ליפול לייאוש (עיין ערך פקק השעם- הפחיד אותי העיוות של הפריסה)
    בקיצוור עוצר נשימה.

  7. מדהים! רחל את ענקית!
    אהבתי במיוחד את האומץ
    ליצור שפה עשירה ושונה
    לכל אחד מהסוגים

  8. עצרתי את הנשימה בכל שלב בהרפתקאה
    של רחלי איתן!
    שלמות והרמוניה בכל פרט…

  9. וואו אחד הפרויקטים מעוררי ההשראה הכי טו בים שראיתי!

  10. חוויה של מסע מרתק במקום ובזמן!
    מפריז להוואי. מאתמול למחר
    מעורר השראה.

  11. שרה יקרה

    כשאני טובעת במגירה
    יש לי רצון עז לחזור לעיצוב גרפי 😉
    מדהים היצירה הזאת שלך!
    תאווה לעיניים

    תמשיכי להצליח
    מרים

    1. מרים יקרה,
      בכל מעצבת חבויה גם מעצבת החלומות, תגשימי אותם.

  12. מגירה משובחת ביותר!
    תודה על הסיור הצרפתי המדהים עם כל הניחוחות והוויי בלי צורך לצאת מהמסך…
    רחלי איתן – מעצבת העל של המגזר. גאווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המגירה החודשית

הרשמה לקבלת 'המגירה'

נשמח לשמוע אותך
מה השאלה?

נשמח למשוב

מה דעתך על האתר?

אודות
המיזם

'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.

אידיאלים ומטרות

* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.

צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.
עזרה וסיוע : נחמי לב, השקעת זמן ששוה הון להצלחת האתר המושלם.

פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית

המגירה החודשית

הרשמי לקבלת 'המגירה' החודשית