דברים משמעותיים כל כך בתחום שלנו קרו כאן שאני ממש מרגישה אדם חדש, יצאתי למסעות מרגשים בשני מישורים שמקיפים אותי לאורך כל חיי המקצוע, האחד עוסק בהעברת המקצוע הלאה, לתלמידות (לא משנה הגיל) והשני עוסק בטייטל האישי, של מיון, החלטה ומיקוד בפועלים הרבים שאני עושה.
לעסוק בחדשנות זה חלק בלתי נפרד מאישיות המותג שלנו ופגשתי בה החודש בשלשה רבדים.
מפגש סדנה מרגש עם אפרת יפה שפשוט שפכה אור על ייצור חדשנות בקבוצה, איך מגיעים אליה עם תאורית 'הצמוד האפשרי', מדהים.
הגעתי למחוזות אחרים בעולם, להרגיש השראה בבוסט רציני, להסתובב בפינטרנסט, לראות ולמיין תובנות חדשנות וענין.
ואם שאלתם על התייתרות עם המעצבים בעתיד הלא רחוק, הקרוב והבינה, חדשנות דיגיטלית. שתי נקודות שהגעתי אליהן אחרי שיח, שאלות ודיונים בנושא-
היכולת העיצובית תקפוץ בכמה רמות והמערך הייחודי, בעל חשיבה תהליך ומחקר, יהווה את מרכז הבמה. ובאו תחשבו על ציר ההיסטוריה, ממש כמו בעידן טרום התוכנות הגרפיות שעולם העיצוב שאל, לאן? ועד כמה נייצר דברים ייחודים ולכולם יש כבר PS על המחשב, כיום, אני לא צריכה להסביר לכם עד כמה התפוקה שונה מחד לשני בשימוש באותה תוכנה בדיוק.
אנחנו פשוט בפתח עידן חדש, מרגש, מסקרן, תפתחו עיניים ותלמדו לזנק איתו הלאה, רק הלאה רחוק ככל יכולתכם.
הי, כיף להיות כאן שוב.
הפעם, שרה ביקשה ממני לשתף בהתהוות אחד הפרוייקטים היותר מגניבים שזכיתי לעבוד עליהם. קטי קטו, החנות שהפכה לאגדה בפי הילדים (וגם ההורים שלהם)
מאמינה שנתקלתם בקמפיין פה ושם, או למצער בחנות עצמה, שמחה לשתף קצת מאחורי הקלעים.
קטי קטו הגיעו אלי בשלב התכנונים. חנות מרווחת ומושקעת בבניה, מעוצבת ומתוכננת ע"י גדולי האדריכלים. התוכנית היא למחירים מנצחים, חוויית קניה כמו בחו"ל, ושירות אנושי ומקצועי מכל הלב.
אבל- לחנות אין זהות, ובדיוק בשביל זה נכנסתי לתמונה.
בנינו זהות מאופיינת ומנומקת, בהתאם לבריף. האסטרטגיה שהגענו אליה היא הרפתקה: מקום גדול מספיק בשביל לצאת בו לאחת כזו- צבעוני, מרתק, מדבר לילדים. עולם מסחרר להיאבד בו ולצאת עם אוצרות מרגשים…
יצאתי לדרך ,
אספתי השראות מרחבי הרשת.
דבר אחד היה ברור: החנות הזו היא לא עוד חנות. המיתוג שלה יהיה רחוק מאד מכל נראות אחרת של חנויות המשחקים בגזרה. הוא יהיה חדשני, גדול, נועז ומגניב.
טעימה מלוח ההשראה:
היה ברור שהלוגו לא יכול להיות מצועצע מידי, קטן מידי. הוא צריך להיות גדול, רציני, בסגנון בינלאומי.
בינגו!
אבל הדבר הזה קצת חדש מידי, קצת נועז.
כל שאר חנויות הצעצועים מתהדרות בעפיפונים, פרצופי ילדים מחייכים, כוכבים ולבבות או דובונים.
הייתי צריכה לוודא שהאומץ שלי יזוהה ע"י קהל היעד…
הרצתי מבחן עיוור אצל קולגות, שאלתי בתמימות למה נראה להם הלוגו הזה מיועד. התשובה שחזרה על עצמה בסגנונות שונים היתה ילדים ומשחקים, וידעתי שבס"ד יש לי קלף מנצח…
היו כמה גרסאות לצבעים, משחקים לפה ולשם עד שהגענו לצבעוניות הנ"ל, שנאספה בקפידה מההשראות שלמעלה, ועוד.
הרכבתי עוד כמה סקיצות, שלחתי ללקוחות, אבל כולנו ידענו שהלוגו הזה זה-זה, ולאחר נתינת האור הירוק התקדמנו לשפת מותג: השפה העיצובית שתיצור את זהות החנות המגובשת, תשדר את כל הכיף והקוליות שיש לחנות המדהימה הזו להציע, ותרוץ על כל המוצרים והמדיות שבהם החנות תוצג.
יש כמה שיטות מנצחות שפיתחתי עם השנים, לפיתוח שפה מגובשת וייחודית שמשתלבת עם הלוגו באופן שאינו ניתן להפרדה. אחת מהן היא בניית שפה מתוך מבנה הלוגו.
היה ברור שעם לוגו כ"כ זוויתי השפה תצטרך להיות מורכבת מריבועים ובלוקים של צבע.
כצעד ראשון פותח הבלנק, שחייב לשמור על מקצועיות ונקיון למרות שמדובר בחנות הכי מגניבה בארץ. בכ"ז בלנק….
אחר כך הגיע תורה של השקית. שקית וכרטיס ביקור הם שני מוצרים שעליהם בדרך כלל הכי נח להתחיל לפתח שפה, כי יש בהם מרחב מחיה להתפתח עליו. אחרי שיש שפה מוכנה מתרגמים אותה גם למוצרים מורכבים יותר.
לא אכחש, זה לא היה קל כמו שזה אולי נראה…
אבל אחרי הרבה משחקים זה היה לגמרי 'אאוריקה!'
הנה:
ובהדמיה:
באמיתי היא יפה פי מליון:)
(אגב, המפגש הראשון ביני לבין השקית המודפסת היה באוטובוס עירוני. הבייבית שלי היתה עמוסה בכל טוב, בידיים של אישה אלמונית. סליחה, אלמונית, אם חשבת אותי למשוגעת שפזלה לשקיות שלך. רק רציתי לראות איך היא יצאה…)
אחרי השקית הגיע תור הקיר המרכזי בחנות. החנות מורכבת משתי קומות מרווחות, הקומה העליונה משמשת גם כגלריה מרשימה לקומה התחתונה. הקיר המרכזי עובר בין שתי הקומות ומשמש כמרכז החנות, מדובר בקיר ענק בגודל 32 מ"ר.
עכשיו, כשיש שפה מוכנה, יש לי גם ויז'ן לקיר. פתחתי קובץ אינדיזיין בפרופורציה הנכונה, הנחתי את שרטוט האדריכלים מעל כדי לוודא שהעיצוב אינו מתנגש במדרגות או באובייקטים טכניים אחרים. היו כמה נסיונות. עברית, אנגלית, משפטים לפה ולשם…
הנה התוצאה הסופית:
כמו השקית, גם הקיר הרבה יותר מהפנט במציאות. מוזמנים לבקר ולהתרשם. הדפסנו בלונים ליום הפתיחה, ירושלים הוצפה בבלונים צהובים סגולים לשמחת הילדים.
הדפסנו שלט גדול ומורכב עם תאורות מובנות,
הכנו גם פוסטר לקיר החיצוני שמפרט על תכולת החנות לכל מי שאיכשהו פספס את הקמפיין המטורף שלנו:
לאחרונה, לכבוד חנוכה, הושק גם כרטיס המתנה הנחשק של החנות:
כרטיס נטען שאפשר למלא ולתת למישהו אהוב או מוערך, כזה שכיף לגהץ ולמלא איתו עגלות מכל טוב קטי קטו:
קטי קטו, כמו קטי קטו- לא מפסיקה להתחדש, אנחנו עדיין עובדים על פריטים מגניבים נוספים, כדאי לעקוב:)
ועכשיו לקמפיין. היה ברור שצריך להיות פה שוס מטורף.
קמפיין שידובר.
אחרי הכל, זו לא עוד חנות.
הלקוחות, מביני עניין שיודעים איפה להשקיע, נתנו לי מרחב עבודה על מספר עמודים מרשים. דיברנו מראש על שני עמודי טיזר, ודאבל עוצמתי שיכריז על הפתיחה הגדולה.
במקום לבזבז את האנרגיות על טיזרים בודדים וסודיים שנשכחים רגע אחרי שסוגרים את העיתון- ריכזנו את כל המסה בבת אחת למספר עמודים רודפים, ככה כולם יעקבו אחרי תהליך, לא נפספס אותם בדרך, ונשים את הפאנץ' מיד אחר כך: חנות אגדתית מזמינה אתכם להישבות בקסם.
טיפ שלי: אל תפחדו להיות אמיצים, נועזים.
להעז, לפנטז, ללכת על הכי מופרע.
זה בולט, זה זכיר, ואנשים אוהבים את זה:) בס"ד.
אז התפרעתי.
כמה ימים לפני שהתיישבתי על הקמפיין עצמו כבר התבשל בתוכי שהדרך הנכונה להציג את החנות היא דרך משמעות השם שלו. שיר הילדים העממי והמטופש עשה לי יופי את העבודה, כמובן עם טוויסט חכם בסוף כדי לקשר את כל העסק העליז הזה לחנות ולפתיחה הגדולה.
משמעותו השימושית של השיר- מדקלמים אותו כבחירה אקראית בעת שלא יודעים מה לבחור- נקשרה באופן מקסים למבחר הבאמת מסחרר שיש לחנות להציע.
לקחתי את השפה, שכבר הספקתי לפתח איתה היכרות קרובה, והתחלתי לשחק.
מכיוון שהקצ' האמיתי בטיזרים הוא לשים קשר אמיתי, גם עיצובי וגם משמעותי, בינם לבין המודעה הסופית- הקפדתי לשים למטה משפט שיקשר בהמשך את השיר עם הבודי-טקסט שבמודעה הסופית.
ולמודעת המחץ:
דאבלים הם לא דבר שקל לעמד, כידוע… אז אחרי הרבה ניסיונות:
ה'בּוֹם' הרגיל, בחולם, הפך ל- 'בּום' בשורוק-
הבשורה המרגשת , הטלת הפצצה על הפתיחה.
בבודי טקסט הוסברו הטיזרים ופורטה חווית הקניה המדהימה בחנות החדשה.
פידבקים התחילו לזרום והוכיחו שהיתה לנו הרבה סיעתא דשמיא. הקמפיין עשה גלים, אנשים התאהבו בחנות והיא ברוך השם מלאה בקונים מאושרים😊 ובצדק.
המיתוג והפרסום הם רק שיקוף קטן לדבר האמיתי- החנות המושקעת בעצמה. מוזמנים לירמיהו 58 ולהיכנס לאגדה. וכמובן יש גם את הקהל המגנטי, החוצניקים הגרים באזור. גם הם קיבלו פרסום משל עצמם עם תרגום לא-מילולי, חופשי לגמרי, על מנת שתהיה התאמה לאסטרטגיה:
Eeny meeny miny mo זו הגרסה האנגלית לאנדנדינו. הפכנו את MO ל- MORE והסברנו בבודי טקסט עד כמה החנות הזו היא יותר…
אסטרטגית ההמשך של הקמפיין הולכת על אותו מסלול. שימוש בשירי ילדים עממיים ומלאי נוסטלגיה וקצב כדי להעביר לקהל מסרים על קטי קטו, החנות הקסומה. כמובן עם טוויסט כלשהו בטקסט כדי לא להיות בנאליים, וכדי להדגיש את המסר.
זו מודעת ההמשך לקמפיין הפתיחה:
והנה המודעה שהתפרסמה לחנוכה:
ואפילו הוצאנו תשדיר מתוק ומצטלצל לרדיו. בקיצור, עקבו אחר הפרסומים ותגלו עוד הרבה שירי ילדים חמודים שהספקתם לשכוח😊
ניפגש בפרסום הבא, ובינתיים- בואו לחנות, צאו להרפתקה.
איך נולד לו הפונט טאלנט
אפשר לדמות עיצוב אותיות, למשחק פלסטלינה, במהלך הבניה אני מעבד וחוקר,
לומד ובוחן, כל מיני התנהגויות טיפוגרפיות ותופעות שנובעות משילובים ומפגשים
בין צורות – שיוצרים הבעות טיפוגרפיות מפליאות וסוחפות..
את סיפור היצירה של פונט טאלנט
חוויתי ממש על הבשר כאשר במאמץ הפיתוח,
והעבודה הרציפה עליו, פיתחתי דלקת טורדנית בתעלה הקרפלית.בתהליך הפיתוח שלו עלו בו המון תובנות מלאות בערך,
מעניינות ומחכימות, מקווה שתהנו (:
ניסוי טעיה ומחקר
עיצוב פונט מתחיל בסוג של חיפוש פנימי אחר מקור השראה עלום.
המקור הזה מתבהר ומתעורר מתוך האלתור וקורם עור וגידים עד להתגלות היצירה עצמה,
לפעמים זה מרגיש לי כמין השראה נבואית (:
השראה ממוקדת!
המתכון הטוב שאני מכיר ליצירת פונט,
הוא לעצב בהשראה ובגישה פתוחה.
אבל מומלץ ורצוי להגדיר מטרת הפונט..
למשל.. אני נוהג להגדיר את הפונט מבחינת ייעוד/שימושיות
על איזו משבצת אני רוצה את הפונט, אות לספר, טקסט, כריכה וכו..
מעבר לזה איני יודע לאן זה יקח אותי…
איך הכל התחיל..
הייתי עסוק בעיצוב פונט חדש בשם פורטו
מדובר על כתב סאנס סריפי – בקו אחיד
אותו יצרתי כגופן יעודי עבור ממשקים ואתרים
בדגש על קריאות נעימה על גבי מסכים
ואז צצה לה אות חדשה!
במהלך היצירה של פונט פורטו שכפלתי את האות "מם" ועם משחק איתה לכאן ולשם, נוצרה לי גרסא בלוקית שאהבתי,
אז נסחפתי והמשכתי ליצור ולשכפל מרכיבים ואותיות..
וכך נוצרה לי סדרה דיי בסיסית, אבל מרתקת – של אותיות חדשות לחלוטין,
בעלות סל מרכיבים בקו טיפוגרפי סולידי ומסודר,
המקצב הנעים של האותיות – העניק לי תחושה
של אישיות מעונבת מכובדת, מרשימה!
הרגיש כמו סוג של "טאלנט" (:
משרפת הזמן של מעצבים.. התלבטויות עיצוביות, חוסר ריכוז, רעש סביבתי
ועוד מגוון "מסיחי השראה" – שורפים לנו זמן חשוב
והפוקוס שלנו מתפזר – מצאתי פתרון מוזר – שעבד לי פלאים!
הקסם של האנשה
"האנשה" מאיצה תהליכי יצירה, עוזרת להתגבר על הסחות והתפזרויות,
האנשה יוצרת השראה ממוקדת ולא מפוזרת, מגדירה את המשימות,
ומהווה כמין אורים ותומים לפרויקט לפתרון התלבטויות עיצוביות.
איך יוצרים האנשה
האנשה מגדירה את "היצירה" במאפייני אישיות
מי היא לו הייתה אדם? לשם מה היא נוצרת? ומה היא באה לפתור?
ועוד שאלות שרלוונטיות ליצירה שלכם..
על פי זה התשובות לשאלות אלו תוכלו ליצור/לחפש/להגדיר
דמות אנושית שמתנהגת באופן דומה או לבנות סל עם
אישיות וערכים שיגדיר את היצירה, מאוד כדאי לארוז דמות בשם…
הטאלנט (:
הוא גבר מכובד וייצוגי, מוכשר ומצליח בתחומו,
אצלי זה הבריק מתוך הפונט – ארזתי את אישיות הפונט בשם "טאלנט"
וכך הצלחתי לקבל החלטות מדויקות במיוחד במהלך הפיתוח..
כאשר בכל התלבטות עיצובית אני שואל את עצמי
איך ה"טאלנט" שלנו היה מתנהג עכשיו?!
הבניה בפועל
אז בהשראה הטאלנט..
בניתי, גימרתי וליטשתי את שאר האותיות..
דרך ההגדרה הזאת, הענקתי להם ויזואליות קלאסית מכובדת,
באופן דומה, התייחסתי למקצב ולריווח הפונט, כבר במהלך הבניה..
כשהייתה לי סדרה אותיות ברמה גימור טובה,
עיצבתי את האותיות הלטיניות מאותם מרכיבים,
עיצבתי גם ספרות סימנים עשיתי ריווח יסודי, סגרתי פונט לטסטים…
במהלך הטסטים שכללו טיפול בזרימה ומקצב, פתרון בעיות אופטיות
קרה דבר מעניין – נמחקה לי במקרה הנקודה הימנית העליונה של האות פ'
התבוננתי בתופעה אופטית שנוצרה – שממש ריתקה אותי!
משחק אופטי – בסגנון הגשאלט
הגישה הזאת עושה כמין רוטציה בין החלל (הלבן של האות) והכתם (האות עצמה)
והיפוכי תפקידים – שגורמת לעין להשלים בצורה דמיונית ולסקרן את הצופה
ויש לה עוד כמה חוקים למי שבא להרחיב על זה..
גם לשרה דויטש, יש קורס מדויק על נושא הגשטאלט והבנת העיצוב לעומק.
אם אתם בקטע של הרחבת דעת, מומלץ.
פיתוח סדרת הגשאלטים – לסוואשים
הרחבתי לחקור ולבחון את התופעה הזאת
חלק מהגשלטים ציירתי עם יותר חלל ואחרים עם יותר צורה – כתם
תווים נוספים בניתי בעקומות עם היפוכי חוקיות,
בחתכים לא שיגרתים, אנכיים ואלכסוניים – אך דיי קבועים!
מרבית הגשאלטים נשארו אצלי במגירה
לאחר פיתוח של סדרה רחבה של אותיות, שנבנו בגישת הגשאלט.
ליקטת את המעט המזוקק הקריאיטיבי בלבד.רק הבודדים שעבדו ממש טוב,
וגם עברו את מבחן הקריאות בהצלחה.
זכו להיות להיות הסוואשים המובחרים של הטאלנט (:
בסוואשים מומלץ להשתמש בחכמה, במינון – ובהתאמה נקודתית
ואזז הגעתי ליצירת הליגטורות
זהו חלק שאני מאוד מחבב במשימות היצירה של פונטים
ובמיוחד ליגטורות שאינם לא שגרתיות בחיבור שלהם!
מרתק אותי במיוחד למצוא את האזור בו האותיות יכולות להתחבר
וליצור קריאטיביות טיפוגרפית, בעלת קריאות טובה! בטאלנט התנסיתי בכמה גישות להלחמות מילים – בניית הליגטורות
בטריקים שונים ומגוונים שחקרתי, וגם כאן נוצרו לי המון צירופים יפים,
אך רק אלה שנתנו חידוש מרתק וייחודי
ועמדו ברף הקריאות נכנסו לפונט!
סט הליגטורות – הלחמות צמדים בעברית
סט ליגטורות – הלחמות צמדים בלטינית
הדבר שהכי אהבתי ליצור, ביותר ביצירת הליגטורות – הם ליגטורות של ספרות
לא רק בגלל החדשנות והראשוניות של הרעיון,
אלא היה ממש מרתק, לחקור ולהבין את שלד הספרות, ונקודות הממשק שלהם.
לקינוח יצרתי גם את ליגטורת סימן האינטרובאנג,
לא יודע כמה משתמשים בו, אך בעיניי הוא חביב מאוד.
מטרת הליגטורות היא לספק מראה מרענן נועז וייחודי לעיצוב.
אני רואה בליגטורה גם אלמנט קריאטיבי/פרסומי,
שבירת המוסכמה של האותיות, ושיבוש את הציפיה של הצופה,
גורמים לו להתעכב יותר על העיצוב שלנו.
סט אותיות מתרחבות
המושג של הרחבת אותיות לקוח מכתיבת הסתם
כשלסופר נותר שטח מיותר לשול השמאלי – הוא מושך את אורכה של האות
או להימנע מהתנגשויות עם אותיות שיורדות מהשורה מעל (ךןףץק) או עולות מתחת (ל)
הוא מבצע משיכה לרוחב האות
בעימוד ועיצוב משתמשים בפקודה להרחבת אותיות לכמה מטרות:
האותיות שמקובל למשוך הם:
בטאלנט נוספו גם לטיניות מתרחבות
וספרות מתרחבות, בקיצר כל מה שצריך כדי ליצור
טיפוגרפיה קריאטיבית ושוווה (:
נעים מאוד. יהודית צאל
אסטרטגית ממתגת ומגשרת:)
אני מרגישה שהמיתוג שלי לעצמי (שלא בא בקלות)
השליך לי בענק על המיתוגים שלי ללקוחות
לחוות את הצורך כלקוחה (של עצמי אמנם.. אבל תכלס לקוחה)
ולרצות את הדיוק בכל פיקסל לא רק בשביל היופי אלא הרבה ובעיקר בשביל האסטרטגיה והמסר.
אפשר לומר שזה עשה לי בית ספר
וכן. אני ממליצה לכל אחת להשקיע בזה
זו חויה מטורפת לצאת מהסנדלריה. להפסיק להיות יחפה
ופשוט להנות ממה שהלקוחות שלנו נהנים
אז אני הגעתי לגשר מכל הגדות
התחלתי עם להגדיר את עצמי. מי אני ומה אני עושה.
# מה אני עושה:
חיבורים.
בפשטות, מיתוג טוב מחבר בין הלקוח שלי ללקוחות שלו.
אבל מצידי העיקר היה לחבר בין הלקוח שלי לעסק שלו.
וחיבורים זה הכי גשר שיש.
דמינתי את זה כמו נהר גדול שכולם שוחים בו. כל אחד מנסה להיות ראשון
ואני שולה משם את הלקוח שלי, שמה אותו על גשר גבוה
ומשם ישירות ללקוח הפוטנציאלי שלו
# ומי אני:
זהו. שכאן זה עבד הפוך
אחרי ההגדרה שלי למה אני עושה
קלטתי כמה זה מתחבר (אפרופו חיבורים) לזהות שלי. לDNA
חציית הגבולות, האומץ, אבל זה כבר פוסט נפרד.
יאלא בואו נתגשר לנושא המרכזי.
אז איך נוצר הברידג' שלי של היום
לכל היסטוריה יש היסטוריה וגם ללוגו שמשמש אותי היום יש תהפוכות מאחוריו.
אליו הגעתי אחרי הרבה הזעה
מי שפיקס אותי אליו היה צביקה סלומון הענק.
הוא הביא אותי לפשטות הזו. לאמירה הכל כך ברורה בלי כלום
קו נקי. גשר. וזהו.
הלוגו הזה עשה לי עבודה מעולה
אבל הקושי המרכזי שלי היה לצאת ממנו לשפה
ננעלתי על גשרים ולא הצלחתי לצאת משם
ניסיתי חיבורים של תמונות גשרים, חלקי גשרים, וקטור, ועוד מלא
ונאדה.
לא התחברתי בכלל.
את הסוגריים דווקא לא אני ראיתי. ברוריה אוחיון האלופה פתחה לי את העיניים.
סוגריים!
[[[{{{{(((((
תהפכו את זה רגע, זה הכי גשר שיש!!!
וסימני חיבור!
%&$#*^>+=
וואו
מכאן התחלנו לרוץ
והכול התחבר בצורה מדהימה
בחרנו את פונט מרום של RAG
הגובה שלו והיציבות התכתבו כל כך טוב עם הגשריות הרחבה והעומדת
סימני החיבור נתנו לטיפוגרפיה את כל המקום להשתולל
ואני התחלתי להשתעשע עם השפה המטריפה הזו
יצרתי ללקוחות שלי (ולי!) מחברת מפנקת לרישומים מהגשר
מדבקות כיפיות לשימוש חופשי
משפטי ההשראה שלי קבלו אדפטציה ברידג'אית
ואפילו לפרזנטציות זה שימש אותי הכי שיש
רואים את הפרסונות?
בשפה הצילומית הפכתי את כל התמונות לשחור לבן
ונתתי לסימני החיבור את האמירה שלהם בתמונה בדיוק לפי קוי המתאר
מה שקרה שאחרי שהשפה כל כך התהדקה והפכה כל כך מושלמת
הלוגו התחיל להציק לי.
הוא שימש מעולה כקרדיט
אבל הרגשתי שהוא לא עומד בזכות עצמו
האמת, לא היתה לי פניות לשבת עליו
אבל זה קרה מאליו
תוך כדי שיחת טלפון אגבית עם לקוח
[זה הכיף כשיש שפה מהודקת כל כך, וחלום גדול בפנים]
רגע.
עצירה קטנה.
אני צריכה את הכפיים שלכן
כי בעצם זה השקה ראשונה שלי פה
עדין הלוגו הזה לא ראה את אור השמש.
יש לי התלבטות בין טוב לטוב יותר
ואולי בבמה הזו תעזרו לי להכריע
מוכנות?
זאת האופציה הראשונה.
יש פה סוגריים
יש B
ויש אמירה חזקה. לא פוחדת
הוא מתפקד יופי כFAVICON
ומאפשר המון משחק
וכאן זה חכם יותר, מברידג' יותר
ועדין מאפשר הרחבה ופיתוח
עדין לא נפלה ההחלטה
צריכה לזה פניות ועיכול
לגמרי אשמח לשמוע את הדעה שלכן
השפה הזאת אינסופית
ומאפשרת הרחבה לכל כך הרבה עולמות
כשהערוץ של גישורי דרך נולד (גם כן סיפור ארוך)
השפה והגשרים התחברו לי שם כל כך
האונה השמאלית, על הימנית הכוכבית
ועכשיו כשהסדנה של גשר מזהב קמה
הכול קיבל חיבור עוד יותר ממושלם.
השם המדויק הזה שנפל לי בראש מיד,
הש"ח בגשר (נראה לי שהוא עבר בגרון בלי ששמו לב אליו:)) אבל לא נורא:)),
הסרטון הטיפוגרפי שהפך לויראלי כל כך
ואם אתן כבר כאן
קבלו הטבה מדהימה לסדנה השניה והאחרונה לתקופה הקרובה
בואי. מחכה לך! בהזנת קוד קופון HAMEGERA
מוזמנת אישית לבקר באתר
הוא אמנם חדש ומתעדכן לאט, יש מה לראות.
מה דעתך על האתר?
'המגירה' מהווה במת השראה עבור מעצבים ויוצרים מקצועיים, החולקים תהליכי עיצוב מרתקים הכוללים מחקר, תובנות ותוכן בלעדי. ההשראה ההדדית שואפת לעורר למידה ושיח משמעותי ולעודד שיתופי פעולה.
* עידוד מחקר עיצוב, נקודות מבט רחבות וחשיבה עצמאית.
* קידום העשרה של עקרונות עיצוב וחדשנות
* הזדמנות חשיפה ליוצרים בתעשיית העיצוב
* צמיחה קולקטיבית ומקום למשוב מקדם.
* הרחבת מעגלי הקהילה באמצעות היכרות ושיתופי פעולה.
צוות המיזם:
יזמות וניהול: שרה דויטש, מעצבת ומרצה לעיצוב גרפי
רואה חזון כמנוע ועיצוב כדלק.
ניהול מקצועי: נעמי הרוש, מעצבת חווית משתמש.
פיתוח האתר: רבקי גולדוסר, מפתחת אתרים אוטודידקטית
עם ביצועי עבודה מהירים ומרשימים.
אפיון: שילת בוקר & רחל רוט-קליקשטיין, בוגרות לימודי
תקשורת חזותית שעשו מקפצה אדירה.
עיצוב: שרה דויטש, רחל רוט – קליקשטיין, שילת בוקר
תשתית אתר: בתי וייזר, הרתמות מופלאה ללמידה וביצוע.
עזרה וסיוע : נחמי לב, השקעת זמן ששוה הון להצלחת האתר המושלם.
פונט דיסקורדיה: בחסות הפונטיה
10 תגובות
אהבתי את השם, הוא גם שלך?
גם 🙂
תודה לכולכן על התגובות החמות!
אין כמו לקבל פידבק חם מהקהל
זה באמת אחד הפרויקטים העליזים והכיפיים…
כיף שאהבתן♥
כבי,
שיחקת אותה בגדול!
אחד הקמפיינים המוצלחים בעיני.
שילוב של גאונות ועיצוב מפיל.
הקמפיין הזה עשה המון באזז גם בקהילת המעצבות.
אפילו לקוחה שלי שהולכת לפתוח חנות וביקשתי ממנה שמות לדוגמה שאהבה, הצביע בשליפה, "קטי קטו"
הפונט טאלנטי באמת חתיכת טאלנט!
איזה התפתחות מעניינת לתוצאה מושלמת.
יהודית,
אחד המיתוגים המושלמים עד לפריט האחרון,
כולו צועק דיוק! מטרה! ואוסף את כל הנראות שלו לחבילה אחת מגשרת! יא אלופה!
וואוווו
החנות קטי קטו
תפסה לי את העין בשניות
עקבתי בנשימה עצורה אחרי הפירסומים
והתרגשתי בכל פעם מחדש
גאונות מזוקקת!
תודה על מאחורי הקלעים
פרויקט שהוא השראה מדהימה!
איזה אליפות!!
פגשתי את קטי קטו ועניין אותי לפגוש בממתגת
משהו יוצא דופן!
קטי קטו – שלמות!!!!
ממש השראה , יוצא דופן ומרתק
גם העיצוב וגם הקופי
ברידג' – ממש יפה! היה מעניין לקרוא על התהליך המדהים
התחברתי יותר לראשון 🙂 במיוחד כFAVICON
וטאלנט בכלל מוכשר ומצליח…
תודה לכולם
וואו
אני מסוחררת
הכל כ"כ יפה
כבי!
הפרויקט הזה הוא ה-פרויקט שראיתי בחיי
ראיתי אותו בעיתונים ואהבתי קשות! קשות! קשות!
חתיכת השראה.
כבי אלטמן – אלופה!
פרוייקט מדהים.
תענוג רצוף.